עדי ביטי בהופעה. צילום: שמואל דוד

מסכמים יומיים של הופעות בפארק אשדוד ים

הסתיים היום השני של ההופעות במסגרת הפסטיפארק, עם הופעות של עדי ביטי ויניב המגניב. מתחם האטרקציות ימשיך לפעול גם מחר. "שמחנו לראות את התושבים נהנים", אמרו בעירייה

פורסם בתאריך: 19.4.22 21:50

     

היומיים האחרונים בפסטיפארק היו המרכזיים בארבעת הימים של הפסטיבל וכללו הופעות של אומני הילדים, ומתחמי פעילות רבים לצד מתקני ומתחמי הפארק הקבועים אשר אפשרו לרבים ליהנות ולבלות במשך שעות.

מתחם ההופעות ננעל היום עם ההופעות של יניב המגניב ועדי ביטי, ופארק אשדוד ים לבש היום גם חג ואלפים פקדו אותו מאז שעות הבוקר. הם נהנו ממתחם הופעות, מתחם היצירות ומתחם נוסף של מתנפחים.

יניב המגניב בהופעה. צילום: שמואל דוד

במתקני הפארק הפרושים לאורכו ולרוחבו ניתן היה לראות את הילדים משחקים יחד וגם עם הוריהם. בובות הענק שהתהלכו בתוך הפארק הוסיפו לאווירה הנהדרת בריקודים, משחק עם הילדים ויצרו תחושה חגיגית במיוחד.

את מתחם ההופעות פתח היום יניב המגניב בשעה 12:00, והצליח להקפיץ את הילדים ואחריו עלתה הזמרת עדי ביטי.

מזג האוויר הנוח אפשר לאלפים להנות מפארק שעבר שדרוג, מתקני משחק רבים, מספר מתחמי אטרקציות, מתחם סדנאות, ישיבה על המדשאות עם הבריזה הקרירה ועוד.

הופעות ופעילויות לילדים. צילום: שמואל דוד

הופעות ופעילויות לילדים. צילום: שמואל דוד

אתמול היו אלה מיכל הקטנה ובן זיני שהקפיצו את הקהל במתחם ההופעות.

בעיריית אשדוד אומרים כי השקיעו רבות במטרה לאפשר לכולם לבלות ללא גביית תשלום עבור מתקני הפעילות או ההופעות, גם לא סכום סמלי. לאחר שנתיים של קורונה רבים בחרו לצאת ולבלות ברחבי הפארק וליהנות מ-200 דונם של פארק ירוק.

מנהלת אגף האירועים – איריס נפתלי: "בהשוואה לרשויות רבות, אשדוד ממשיכה להוביל את תחום ההשקעה באירועים לתושב וכולנו שמחנו לראות וגם לשמוע את התושבים מבלים ונהנים ממגוון הפעילות הרחב שהיה וימשיך לפעול עד כניסת החג".

מחר המתחם ימשיך לפעול עם כל האטרקציות כמו השור הזועם, מתחם הנינג’ה ומתחם הטיפוס.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר