כך החלה הקטטה שהסתיימה בתקיפה חמורה
כך החלה הקטטה שהסתיימה בתקיפה חמורה

בגלל ויכוח על חניה באשדוד: בן 28 שבר לאדם מבוגר את הלסת והשיניים

קטטה שהתפתחה בין אדם מבוגר בגיל 66 לבין צעיר בן 28, כללה חילופי דברים קשים וגזעניים. משם זה המשיך למכות אגרוף שהונחתו לפניו של המבוגר שאושפז בבית החולים. בתוך זמן קצר איתרו שוטרי תחנת אשדוד את התוקף וכתב אישום הוגש נגדו

פורסם בתאריך: 31.3.22 20:49

     

המקרה החמור התרחש ביום שישי שעבר במתחם סטאר סנטר, כאשר בשעת צהריים, יצא ברוך ציצואשוילי, תושב אשדוד בן 29 מחדר הכושר שבמתחם לעבר מכונית בה המתינה לו בת משפחתו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי חטיבות התביעות של מרחב לכיש, באותו הזמן חלף שם אדם מבוגר בן 66 יחד עם אשתו, הוא כעס על צורת החניה של בת המשפחה ואמר לאשתו: "תראי את הבת זונה הזאת איך היא חנתה". בדיוק באותו הרגע חלף שם ציצואשוילי, ושאל אותו למה הוא מקלל אותה, המבוגר השיב לו כי דיבר עם אשתו. ציצואשוילי איים בתגובה כי יתלוש לו את הרגליים ואמר לאשתו של המבוגר: "לכי תזדייני". הוא פתח את דלת הנוסע האחורית הימנית, שם את תיקו ונכנס למושב הנוסע הקדמי.

בשלב זה, ניגשה אשתו של המבוגר אל הרכב, כשהיא מקללת את ציצואשוילי תוך שהיא פותחת את דלת הנוסע הקדמי. אז, הוציא ציצואשוילי את רגלו הימנית מחוץ לרכב וניסה לצאת מהרכב תוך שבני הזוג המבוגרים דוחפים את דלת הרכב כדי למנוע ממנו לצאת. ציצואשוילי הוציא את ידו הימנית מחלון הרכב, שהיה פתוח, כשהיא מאוגרפת והניפה לעבר המבוגר שבדיוק רכן לעבר החלון.

כך זה החל, צפו:

בין השניים החל עימות פיזי בידיהם תוך שהמבוגר ואשתו מקללים את ציצואשוילי ובת משפחתו וצועקים להם שהם אוקראינים ושהוא יחזור למקום ממנו הוא בא. אז, ניסה ציצואשוילי שוב לפתוח את דלת הרכב ובני הזוג סגרו אותה על רגליו במטרה למנוע ממנו לצאת. כמו כן, האיש המבוגר הניף את ידיו כלפי ציצואשוילי בצורה מאיימת.

לבסוף, ציצואשוילי סגר את דלת הרכב והמבוגר בעט בצד הקדמי של הרכב ואמר להם שהם יראו מה יהיה ושיחכו. אשתו הוסיפה ואמר: "לך ממנו, כלב תלמד לדבר".

בת המשפחה העירה לאדם המבוגר שהכה ברכבה במראה הצדית הימנית וכן צילמה אותו מתוך מקום מושבה. אז הוא אמר לה: "כלבה מזדיינת. מה אתה מצלם? את בדיוק זבל, כמו שבעלך ההומו", תוך שהוא מחזיק באיבר מינו. ציצואשוילי ענה לו: "אתה הומו" והמבוגר ענה לו: "חבל שהגעתם לפה. זבלים. תראה". תוך שהוא אוחז בישבנו ואומר לבת המשפחה: "אין בעיה. צלמי לי את התחת".

לרכבה של בת המשפחה נגרם נזק בדמות שפשוף בטמבון הקדמי הימני ונזק למראה באופן שיש תקלה בפתיחת המראה. היא ראתה את הנזקים והחלה לבכות. ציצואשווילי אמר לבת משפחתו שיש לרכב נזק ושהוא רוצה לדבר עם האיש המבוגר על מנת שישלם על הנזק.

עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

עצור. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

כעבור מספר דקות, הוא יצא מהרכב, הלך לרכבו של האיש המבוגר והנחית לו שתי מכות אגרוף בפניו, בלסת ובמצח. האיש המבוגר נפל על הרצפה. אשתו החלה לצעוק: "אתה הרגת אותו".

איך זה הסתיים? המבוגר שאל את ציצואשוילי מהיכן הוא ואמר לו "אתם האוקראינים לא טובים". ציצואשוילי ענה לו שהוא מגיאורגיה והאיש המבוגר אמר לו שהוא מאוזבקיסטן ושהוא חשב שהוא מאוקראינה והוא לא אוהב אוקראינים ושאם היה יודע שהוא מגיאורגיה הוא לא היה מדבר איתו בכלל.

אלא שהנזק שנגרם לאיש המבוגר היה לא פשוט כלל – נגרם לו שבר בלסת וכן נשברו לו שיניים. הוא נזקק לניתוח בבית החולים ולאשפוז.

בעקבות התלונה שהוגשה במשטרה חיש מהר איתרו חוקרי תחנת משטרת אשדוד את ציצאושוילי שהודה בחלק בחקירתו בחלק מהמעשים. חטיבת התביעות כאמור גיבשה כתב אישום באופן זריז, והגישה אותו לצד בקשה למעצר בית עד תום ההליכים המשפטיים נגד ציצואשוילי. הוא נאשם בעבירות של תקיפת זקן וכן בעבירת איומים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר