אניית Emerald Azzurra

לראשונה מזה שנתיים: אניית קרוז עגנה בנמל אשדוד

פורסם בתאריך: 24.3.22 16:57

     

אתמול, ולראשונה מאז פרוץ הקורונה בחודש פברואר 2020, פקדה אניית נוסעים את נמל אשדוד.

האנייה Emerald Azzurra נכנסה לישראל ביום חמישי, 17 במרץ, דרך תעלת סואץ, ועברה דרך נמל אילת. בכניסת לישראל, הנוסעים עברו ביקורת גבולות ובדיקת PCR, ורק לאחר קבלת תשובה חיובית ירדו מהספינה לסיורים ברחבי הארץ.

האנייה Emerald Azzurra היא אנייה יוקרתית שהושקה לפני חודש ממספנה בויאטנם. לאנייה 7 סיפונים ו-80 תאי נוסעים והיא באורך של 110 מטר. משך השייט הנוכחי של האנייה עומד על 11 ימים, במסע מנמל עקבה שנמצא בפטרה בירדן, לפיראוס-אתונה שביוון. כמו כן, האנייה עצרה במצרים, ותמשיך מישראל למספר מוקדים בקפריסין, תורכיה ויוון. האנייה הגיעה מישראל בעזרת רוזפלד ספנות, סוכנות האנייה בהובלת זרי רוזנפלד.

"אנחנו שמחים ומתרגשים על חזרתה של התיירות הימית לישראל, לאחר יותר משניים של הפסקה שהתרחשה בעקבות הקורונה", מסר שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, "אנחנו עומלים מדי יום להפוך את הנמל לתחרותי ואפקטיבי יותר בכל הזירות, כולל זירת התיירות הימית, ונשמח לראות עוד אניות ונוסעים שייהנו מארצנו היפה. אנו נמצאים בתחילתה של עונת הנוסעים, וכעת, יותר מאי-פעם, אנחנו פועלים על מנת לאושש ולקדם את התיירות הימית בישראל, ולחזור לשגרה ולשגשוג תיירותי. כל זה, תוך שמירה מרבית על תקנות משרד הבריאות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר