שמעון כצנלסון, חנוך דרך-ארליך. צילום: פבל
שמעון כצנלסון, חנוך דרך-ארליך. צילום: פבל

כצנלסון דוחה את הביקורת של דרך-ארליך על הגרלת הדירות: "זה הישג וזו סיבה לשמוח"

לאחר הפוסט הביקורתי של חבר המועצה חנוך דרך-ארליך על השמחה בהנהלת העיר על פתיחת ההגרלה לדירות מוזלות, מגיעה התגובה של ראש הסיעה שלו, שמעון כצנלסון שדוחה מכל וכל את הדברים. "אין ספק שזו סיבה טובה לשמוח", מסר כצנלסון

פורסם בתאריך: 21.3.22 17:22

     

אתמול היה זה חבר מועצת העיר אשדוד, חנוך דרך-ארליך שמתח ביקורת על השמחה לאור פתיחת ההגרלה לדירות במחיר מופחת באשדוד.

הוא העלה פוסט וכתב כי "הבשורה לתושבי אשדוד, שחלק משותפי בהנהלת העיר ששים לפרסמה כהישג גדול… היא, במקרה הטוב, בשורה מלאכותית ועלבון לאינטליגנציה שלנו. במילים אחרות, לא בשורה ולא נעליים".

הוא גם הסביר מדוע לדעתו אין פה בשורה עבור צעירי העיר אשדוד: "מתוך מאות הדירות שמוגרלות, עליהן יהיו כ"ה עשרות אלפים של מתמודדים – רק עשרות בודדות. עשרות! משוריינות לתושבי העיר אשדוד. (גם בערים אחרות). עם עשרות דירות בודדות לא מבטיחים הישארות של הצעירים בעיר. וכשאין בשורה אמיתית לא צריך לשרבט אחת".

פרויקט בית בשדרה. הדמיה: גורדון אדריכלים

פרויקט בית בשדרה. הדמיה: גורדון אדריכלים

אלא שבין המברכים על ההגרלה היו אכן שותפיו להנהלת העיר – ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי וגם, וזה לא פחות מפתיע, ראש הסיעה בה חבר דרך-ארליך שהוא גם הממונה על מינהל ההנדסה, סגן רה"ע שמעון כצנלסון.

בתגובה שמסר כצנלסון הוא כתב בניגוד לדברים של מספר 2 שלו, כי "הגרלת הדירות לזוגות צעירים זה הישג גדול ואין ספק שזו סיבה טובה לשמוח, בטח ובטח כשמדובר בהגרלה ראשונה לעיר אשדוד אשר תוביל להגרלות נוספות בהמשך".

בנוגע לפוסט הביקורתי שבו נכתב כי לא ניתן לשמור על צעירי אשדוד בעיר עם כמה "עשרות דירות" מסר כצנלסון: "אני חושב שהפוסט של עו"ד חנוך דרך ארליך לא הובן נכון. הביקורת של חנוך הייתה על אופן ההגרלה אשר משאיר 20% בטוחים לזוגות צעירים תושבי אשדוד, ולא ביקורת על הנהגת העיר שהוא חלק ממנה. לדעתי, אי אפשר לדעת בוודאות כמה זוגות צעירים של אשדוד יזכו בהגרלה. אנו יודעים שהנבואה ניתנה לשוטים, אבל אם רק 860 זוגות צעירים מאשדוד יגשו להגרלה של 860 יח"ד, אז כולם יזכו בדירה".

רובע פארק לכיש. הדמייה: ארי כהן אדריכלים

רובע פארק לכיש. הדמייה: ארי כהן אדריכלים



עוד הוסיף כצנלסון: "עשינו צעד חשוב לכיוון פתרון לדיור עבור זוגות צעירים. בשלב הבא אנחנו נגיע גם לפרויקט הדיור לזוגות צעירים ברובע י"ג בו יוגרלו 440 יח"ד להשכרה לטווח של 20 שנה ולאחר מכן רכישה. אני משוכנע ובטוח שלפי התוכניות שלנו, אשר מדברות על תוספת של 15,000 יח"ד בעיר יהיה פתרון הולם לכלל תושבי אשדוד, ובתוכם גם זוגות צעירים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר