הכנות אחרונות. צילום: עיריית אשדוד
הכנות אחרונות. צילום: עיריית אשדוד

הכנות אחרונות ל-RAVE PURIM הגדול של אשדוד

היום המסיבה הגדולה יוצאת לדרך - המתחם בהכנות אחרונות - מזג האוויר נפלא אחרי שנתיים ללא מסיבות: RAVE PURIM חוזר לאשדוד בענק

פורסם בתאריך: 17.3.22 11:28

     

מסיבת הטכנו הגדולה RAVE PURIM תתקיים הערב (חמישי) במתחם הצעירים של אשדוד, בלב שדרת הבילויים (רח' מרטין) ותחת כיפת השמיים (מתחם פסטיבל הבירה). שורה של dj מובחרים ינגנו מעל 5 שעות במסיבת שיש רק דבר אחד להגיד עליה: תגבירו.

פסטיבל המוזיקה העוצמתי רייב פורים ישלב ליין אפ מקומי עם ליין-אפ בינלאומי עשיר ומגוון, במה מיוחדת, סאונד מדויק ומזג אוויר אירופי שמתאים למסע של המוזיקה האלקטרונית אליו יצאו החוגגים.

בין השמות הבולטים:

MITA GAMI
OSHRI COHEN
MADE IN TLV
ALON MALOL
AFIK TAHAN
‏YAN HARUSH
‏TAL SWISA
הפתעה מיוחסת נוספת תיחשף במהלך הערב.

לרכישת כרטיסים הקליקו כאן: https://www.eventer.co.il/event/xh0l7/5j1fL

באשדוד מציינים בסיפוק את עצם קיום האירוע אחרי שנתיים שחונות בגלל הקורונה, שמנעה התקהלויות המוניות: "הגיעה הזמן לתת לצעירים לשמוח בפורים, ולהחזיר את הצבע לרחובות העיר כמו שרק באשדוד יודעים לחגוג".

רגע אחרי שמסיבת הצעירים ורייב פורים יסתיים, יהפכו לב שדרת הבילויים (רחוב מרטין) למתחם שמחה עבור כל המשפחה, במסיבת פורים מטורפת שאורגנה על ידי עיריית אשדוד האגף לאירועים. את המתחם שייפתח לקהל החל מהשעה 10 בבוקר מוזיקה מקפיצה, ריקודים, הופעות והרבה מצב רוח טוב.

הופעות של סטטיק ובן אל, דוד חיים לירון איש האווירון ויורם סויסה במתחם הפעלות מיוחד לילדים. אלה הם רק חלק מאירועי רייב family פורים ב-18.3 שהכניסה אליהם חופשית.

rave family

rave family

החוגגים ייהנו בובות ענק, פעילויות מגוונות לכל המשפחה וכאלה המותאמות במיוחד לילדים. בעירייה אמרו כי בשנתיים האחרונות פגעה הקורונה באירועי פורים וכעת הגיע הזמן לחגוג בגדול: "ממליצים לכולם להגיע מחופשים, ילדים, הורים, סבים וסבתות. שמרנו עד הרבה הפתעות לרייב family לחגיגה מושלמת שתכניס את כולם אל השבת עם חיוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר