תערוכת המסכות שיצרו התלמידים

מקסים: תערוכת מסכות שיצרו תלמידים מאשדוד מוצגת בלובי העירייה

התלמידים יצרו מסכות בהשראת ספרים שקראו והעבודות הנפלאות מוצגות בלובי העירייה והציבור מוזמן לבוא, להתרשם וליהנות מעבודות הילדים. שווה להגיע

פורסם בתאריך: 14.3.22 20:21

     

חג פורים הוא החג האהוב ביותר על התלמידים. לא רק בגלל התחפושות ואוזני המן אלא גם בזכות היצירה ויכולת הדמיון המפותחת, המאפשרת להם להביא לידי ביטוי את עולמם הפנימי. איך עושים זאת? באמצעות מיזם ייחודי שבו התבקשו התלמידים ליצור מסכות בהשראת ספרי ילדים שקראו ודמויות ספרותיות שפגשו בספרים.

על המיזם המיוחד אחראים מינהל החינוך ותכנית קרב למעורבות בחינוך, והוא נעשה במסגרת "רק מילה בעברית" – תכנית עירונית ששמה לה מטרה לעודד את הקריאה ולהעשיר את השפה העברית.

תערוכת המסכות שיצרו התלמידים

"בפורים אפשר לתת דרור לדמיון ולהגשים חלומות על ידי יצירת דמויות אותן היינו רוצים להיות" אומרים במינהל החינוך ומציינים כי "במיזם יכלו התלמידים להיות מה שבא להם – גיבורי קומיקס, נסיכה מהאגדות, מלך אפריקאי או מפלצת חביבה".

ראש מינהל החינוך מבקר בתערוכת המסכות שיצרו התלמידים

תערוכת המסכות שיצרו התלמידים

העבודות שיצרו התלמידים נערכו והוצבו בלובי העירייה ומוצגות כתערוכה לציבור. "התערוכה הינה תוצר של תהליך עבודה פורה וחווייתי אשר התקיים במסגרות החינוכיות, במסגרת שחיעורי קרב בתחומי היצירה והאמנות" אומרים במינהל החינוך ומזמינים את הציבור לבוא וליהנות מהעבודות.

התערוכה נפתחה היום ותוצג לציבור במהלך שבוע פורים, עד ה-17/3/22.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר