הפאנל בהשתתפות הוזמן בכור. צילום: יח"צ נמל אשדוד

יו"ר נמל אשדוד: "תפקידנו לעודד נשים לעמוד בחזית הניהול הציבורי והעסקי"

אורנה הוזמן-בכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, ביום האישה הבין-לאומי בכנסת: "תפקידנו כנשים מובילות לבנות זירות בהן אנו מעודדות נשים לעמוד בחזית הניהול הציבורי והעסקי"

פורסם בתאריך: 8.3.22 18:44

     

אורנה הוזמן-בכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, השתתפה באירוע בכנסת לציון יום האישה הבין-לאומי בנוכחותן של כ-700 נשים, במסגרתו לקחה חלק בפאנל המרכזי בנושא "האתגרים העומדים בפני שוויון לנשים בחברה הישראלית".

במהלך הפאנל נשאלה מה היא חושבת על אתגרי השוויון העומדים בפני נשים, ועל הקשיים של נשים בעמדות מפתח בעולמות אשר מנוהלים בעיקר על ידי גברים.

יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור. צילום: רונן אקרמן

בתשובתה הדגישה הוזמן בכור את חשיבותה של ערבות נשית: "נשים צריכות להיות ערבות זו לזו ולהעניק אחת לשנייה הזדמנויות מקצועיות. במהלך כל הקריירה שלי, היה לי מאוד חשוב לפתוח עבור נשים אחרות את הדלתות לתפקידי מפתח. כנשים, עלינו לשים לב לכך ולהציב זאת כאחת המטרות המקצועיות המשמעותיות עבורנו".

אורנה הוזמן-בכור אומרת כי היא מאמינה כי לנשים תכונות ייחודיות המעניקות להן יתרון בתפקידים ניהוליים בעתות משבר, כמו מתן דגש על חשיבה קבוצתית מגוונת, היכולת להודות בטעויות, ושימוש באינטליגנציה רגשית.

במהלך השנתיים האחרונות, כך אומרים בנמל אשדוד, תכונות אלה עמדו לזכותה כאשר הצליחה למנף את משבר הקורונה שגרם לשיבושים רבים בשרשרת האספקה הגלובאלית לכדי הצלחה עסקית משמעותית, וכן קידמה מהפכה של ממש כאשר הפכה את נמל אשדוד ממסורתי ומתועש לחדשני ומתקדם אשר עומד בחזית הטכנולוגיה בעולמות הימיים. הנמל אף הקים חממה טכנולוגית עם למעלה מ-40 סטרטאפים העוסקים בפיתוחים חדשניים ומוטמעים כבר בפעילות הנמל, וכן נבחר אקסלרטור בינלאומי שהחל לפעול לאחרונה.

לצד הוזמן-בכור, השתתפו בפאנל גם הרבנית עדינה בר שלום, ד"ר רות הלפרין קדרי, ראשת מרכז רקמן לקידום מעמד האישה באוניברסיטת בר אילן וד"ר ראויה אבו-רביעה, עמיתת פוסט דוקטורט בפקולטה למשפטים והתכנית ללימודי נשים ומגדר באוניברסיטת תל אביב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר