סטטיק ובן אל. צילום: משה נחומוביץ'

פורים באשדוד לכל המשפחה: סטטיק ובן אל, דוד חיים וגם מסיבת טכנו

מופעי קרקס ורחוב, בובות ענק, עמדות איפור, הופעות של סטטיק ובן אל, דוד חיים ולירון איש האווירון במתחם הפעלות מיוחד לילדים. אלה הם רק חלק מאירועי רייב family פורים ב-18.3 שהכניסה אליהם חופשית. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 10.3.22 13:05

     

רגע אחרי שמסיבת הצעירים ורייב פורים יסתיים, יהפכו לב שדרת הבילויים (רחוב מרטין בובר) למתחם שמחה עבור כל המשפחה, במסיבת פורים מטורפת של 6 שעות שאורגנה על ידי אגף האירועים בעיריית אשדוד.

המתחם שייפתח לקהל החל מהשעה 10 בבוקר יצבעו תפאורת קרקס צבעונית ומזמינה, מוזיקה מקפיצה, ריקודים, הופעות והרבה מצב רוח טוב.

החוגגים ייהנו גם משדרת צילומים נרחבת, בובות ענק, פעילויות מגוונות לכל המשפחה וכאלה המותאמות במיוחד לילדים. בעירייה אמרו כי בשנתיים האחרונות פגעה הקורונה באירועי פורים וכעת הגיע הזמן לחגוג בגדול: "ממליצים לכולם להגיע מחופשים, ילדים, הורים, סבים וסבתות. שמרנו עד הרבה הפתעות לרייב family לחגיגה מושלמת שתכניס את כולם אל השבת עם חיוך".

תזכורת! ערב קודם, אחרי שנתיים ללא מסיבות: RAVE PURIM חוזר לאשדוד בענק – ב-17.3.2022 (חמישי) במתחם הצעירים של אשדוד, בלב שדרת הבילויים (רחוב מרטין בובר) ותחת כיפת השמיים במתחם פסטיבל הבירה. שורה של dj מובחרים ינגנו מעל 5 שעות במסיבת טכנו שתרעיד את העיר.

בין השמות הבולטים שיתקלטו במסיבה:

MITA GAMI | OSHRI COHEN | MADE IN TLV |
ALON MALOL | AFIK TAHAN | ‏YAN HARUSH | ‏TAL SWISA

באשדוד מציינים בסיפוק את עצם קיום האירוע אחרי שנתיים שחונות בגלל הקורונה, שמנעה התקהלויות המוניות: "הגיעה הזמן לתת לצעירים לשמוח בפורים, ולהחזיר את הצבע לרחובות העיר כמו שרק באשדוד יודעים לחגוג".

כרטיסים בלינק: https://www.eventer.co.il/event/xh0l7/5j1fL


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר