רוגע מלקקת את שי-לי
רוגע מלקקת את שי-לי

הקשר המיוחד בין עובדת הכלבייה באשדוד לכלבה הפצועה

המתנה של הכלבה רוגע היא העובדת שי-לי - כך מספרים בכלבייה על ההתאוששות המהירה של הכלבה הפצועה, בזכות הקשר החם בינה לבין העובדת שי-לי

פורסם בתאריך: 16.2.22 21:45

     

לפני מספר ימים הבאנו כאן את סיפורה של הכלבה "רוגע" – כלבה מסוג רועה בלגי שנמצאה משוטטת באוזר התעשייה כשהיא במצב קשה עם רגל מרוסקת ועצמות חשופות.

היא הוכנסה באופן מידי לניתוח חירום של חמש שעות שבו השתתפו שלושה רופאים ובסיום הניתוח, נכרתה הרגל של "רוגע" והוסר הרחם שלה כדי לשפר את מצבה ולאפשר לה לשרוד.

רוגע בניתוח ולאחריו

רוגע בניתוח ולאחריו

שי-לי ברנבאום, אסיסטנטית בכלביה מלווה באופן צמוד את רוגע. בכלבייה מספרים כי הכימיה ביניהן פשוט מדהימה ונראה כאילו הן מכירות שנים ובכל יום הן מבלות יחדיו בכלבייה העירונית. "כעת אנחנו בטוחים שרוגע התאוששה במהירות בזכות הטיפול והליווי המיוחד של שי-לי", מציינת ד"ר כהן.

כמה מיוחד הקשר? רוגע הפכה להיות מעיין האסיסטנטית של שי-לי, וכפי שרואים בסרטון היא מסייעת לה בטיפול גם בחתולים.

שי לי ברנבאום, בת 24, למדה בבית ספר ארזים מקיף ג', ועם סיום הלימודים ביצעה שירות לאומי בכלביה במשך כשנתיים. כשסיימה את השירות, השתלבה כעובדת בכלביה וכיום היא מתפקדת כאסיסטנטית של צוות הרופאים. תחום האחריות העיקרי שלה הוא החתולייה, שממוקמת בתוך הכלבייה העירונית, אך היא משתתפת גם בניתוחים, מסייעת לצוות הרופאים, מעניקה טיפולים ודואגת לכלל בעלי החיים החוסים בכלבייה.

"ההתאוששות לא הייתה קלה, אך היחס החם של הצוות הרפואי והמתנדבים שלא הפסיקו לחבק וללטף גרמו לרוגע להתרומם ולהחזיר אהבה", סיפרו בכלביה העירונית.

אגב, עדיין מחפשים בית חם לכלבה הנהדרת הזאת, אז אם אתם בעניין – פנו לכלבייה העירונית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר