רוגע מעניקה אהבה בכלביה
רוגע מעניקה אהבה בכלביה

רופאי הכלבייה באשדוד הצילו את חייה של "רוגע" ועכשיו מחפשים לה בית חם

במשך חמש שעות ניתחו שלושה רופאים את הכלבה "רוגע" מסוג רועה בלגי שנמצאה מוזנחת ועם אחת מרגליה האחוריות מרוסקת. כיום היא נמצאת בשיקום ומחכה שיאמצו אותה: "נשמח אם יימצא לה בית חם"

פורסם בתאריך: 14.2.22 19:06

     

נביחות השמחה של הכלבה "רוגע" בכלביה העירונית של אשדוד, מסתירות מאחוריהן טיפול מורכב במיוחד שהציל את חייה ברגע האחרון. לפני כשבועיים נמצאה הכלבה מסוג רועה בלגי משוטטת במצב קשה באזור התעשייה עם רגל מרוסקת ועצמות חשופות, והוכנסה באופן מידי לניתוח חירום של חמש שעות שבו השתתפו שלושה רופאים.

בסיום הניתוח, נכרתה הרגל של "רוגע" והוסר הרחם שלה כדי לשפר את מצבה ולאפשר לה לשרוד.

"ההתאוששות לא הייתה קלה, אך היחס החם של הצוות הרפואי והמתנדבים שלא הפסיקו לחבק וללטף גרמו לרוגע להתרומם ולהחזיר אהבה", סיפרו בכלביה העירונית.

רוגע בניתוח ולאחריו

רוגע בניתוח ולאחריו

רוגע מעניקה אהבה בכלביה

רוגע מעניקה אהבה בכלביה

"רוגע" עדיין נמצאת בשיקום יום יומי, ובמהלכו היא יוצאת לטיולים ומשחקת עם הצוות בכדורים. "היא הייתה עדינה ורגועה מהרגע שנפגשנו לראשונה, ליקקה את הפקח שאסף אותה, כאילו רצתה לומר תודה רבה שהגעתם והמשיכה להודות לצוות הרפואי שטיפלו בה באמצעות חיבוק ומבטי תודה. הכלבנית שערכה לה קבלת פנים וסידרה לה תא VIP מלא בכל טוב", סיפרו בכלביה. "היא אוהבת אדם וגם מסתדרת עם כלבים וחתולים ומחכה לאימוץ. נשמח למצוא לה בית חם, במיוחד אחרי כל מה שהיא עברה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר