מישל ביטון, חיים שייב. צילומים: פבל
מישל ביטון, חיים שייב. צילומים: פבל

מישל ביטון: "הוצע לי לחזור ולהתמודד בהסתדרות". שייב: "הוא בכלל לא רשאי להתמודד"

יו"ר ועד תפעול בנמל אשדוד טוען כי גורם בכיר בהסתדרות הכללית הציע לו לחזור ולקבל תמיכה על התמודדות לראשות המרחב. "אם הייתי מתמודד הייתי מנצח". חיים שייב הגיב לדברים בביטול ואמר כי ביטון כלל לא יכול להתמודד, "זה קשקוש"

פורסם בתאריך: 15.2.22 11:47

     

יו"ר ועד תפעול בנמל אשדוד, מישל ביטון, עזב את ההסתדרות הכללית לפני אי אלו שנים בטריקת דלת ומאז הוא משתייך להסתדרות הלאומית ופוקד אליה עובדים רבים.

לכן, הדברים שלו הבוקר מעט מפתיעים: "קיבלתי טלפון מגורם בכיר בכללית", מספר ביטון, "נפגשתי איתו והוא הציע לי לחזור לכללית, ליישר את ההדורים ואני אקבל את מלוא התמיכה על התמודדות במרחב בהסתדרות. הוא אמר לי 'אל תשכח עשית פעם שעברה תוצאה מצוינת. היו חסרים לך כמה מאות קולות לעשות פה היסטוריה'".

הכוונה היא לבחירות בשנת 2017, אז זה אכן הסתיים בפער של כמה מאות קולות וחיים שייב גרף עוד ניצחון ברציפות מאז שנת 2004.

ביטון אומר כי ההצעה מאוד החמיאה לו, אך הוא נשאר נאמן לדרך בה בחר, "פי ולבי שווים וסילקתי את ההצעה על הסף. למקרות שאם הייתי מתמודד הייתי מנצח ולוקח בגדול כי העובדים יודעים מי זה מישל ביטון. לא רק בנמל אלא מחוץ לנמל, אני עוזר לכל השכירים שפונים אליי, אם זה במיזם של חלוקת המחשבים ששכירים רבים קיבלו ממני והם היו מוקירים את זה בקלפי. אני לא פוליטיקאי שהופך את העור שלו בשביל תפקידים כאלה ואחרים. עוד בתקופה שהייתי בכללית קיבלתי מניסקורן הצעה לכהן כסגן יו"ר המרחב וגם לכך סירבתי כי אני מחפש תפקידים עם מהות ולא רק עם כותרות של סגן יו"ר המרחב. אבל אני כן חושב שצריך לרענן את השורות", אומר ביטון.

חיים שייב מתייחס לדברים הללו בביטול, "זה קשקוש", הוא אומר ומסביר כי ביטון כלל לא יכול להתמודד מאחר והוא לא היה חבר הסתדרות במועד הקובע שזה חודש מאי שנה שעברה. "הוא סתם מנסה לייצר כותרות ופרסום משום דבר".

על כך אמר ביטון כי הוא מכיר את החוקים של ההסתדרות הכללית והוא גם יודע כי "כאשר חפצים ביקרו של מישהו אז תוך שעה משנים אותם", אמר ביטון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר