בפעם הרביעית, חיים שייב נבחר לראשות ההסתדרות במרחב אשדוד

חיים שייב:"ציפיתי לניצחון"

יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב, נציגו של אבי ניסנקורן, ימשיך לקדנציה נוספת. רשימתו זכתה ב-57.96% מקולות הבוחרים. שייב: "הימרתי שהתוצאה תהיה גבוה יותר"

פורסם בתאריך: 30.5.17 17:51

     

עם תום ספירת קולות הבוחרים עלה כי אבי ניסנקורן זכה ל-62.42% תמיכה מקולות הבוחרים, פער של למעלה מ-55 אלף קולות על ח"כ שלי יחימוביץ' שהתמודדה מולו על התפקיד וסיימה עם 37.58% מהקולות. במרחב אשדוד אשר כולל בתוכו את יבנה, קריית-מלאכי, גן-יבנה, יישובי המועצה האזורית באר-טוביה וגדרות נבחר חיים שייב, מקבוצתו של ניסנקורן "עוגנים" ברב קולות,57.96% .עו"ד יצחק גבאי נציגה של יחימוביץ שהתמודד מולו זכה ל42.03% מקולות הבוחרים. סך הכל 11,344 מחברי ההסתדרות באשדוד מימשו את זכות הבחירה, כאשר חלוקת הקולות- 6,576 לרשימת "עוגנים", ו4,768 לרשימת "הבית החברתי".

חיים, זו התוצאה שלה ציפת?

"ציפיתי לניצחון, הימרתי שהתוצאה תהיה גבוה יותר אך הופעתי מהפעילות של ש"ס ביומיים האחרונים, ההערכות שלי היו גבוהות, בעקבות פעילות אינטנסיבית של ש"ס הבנתי שהתוצאה תהיה מעט שונה".

מה דעתך על כך שבנמל אשדוד הרוב הגדול הצביע לשלי?

"אומרים, אף אחד לא יודע מה היה התוצאה בקלפי של נמל אשדוד. ואומרים כמו שאמרו הרבה דברים במהלך הבחירות, אני עסוק בעשייה לא מתעסק באומרים"

הבחירות היו שונות מהפעם שעברה?

"מרגע שהסתיימו הבחירות כל מי שעסק בהם צריך להבין שהם הסתיימו ולהיתרם למטרה המרכזית שלשמה נבחרים, לעזור, לתת יד כדי לסייע ולפעול למען עובדי המרחב. אם אין מחלוקות אידיאולוגיות צריך לבא ולסייע"

מה יהיה הפרויקט הראשון שלך?

"לנסות להוביל את הביטחון התעסוקתי של עובדי הנמל ובית הזיקוק אנחנו במשא ומתן שצריך לסיים".

מישל ביטון, מי שהיה מועמד לממלא את מקומו של גבאי "לגבי המרחב ללא ספק זה הישג, לאור הנסיבות שיבדקו אותם בהמשך כמו ששלי ציינה בבית משפט קרוב ל43% לקחת במרחב עם אמצעים דלים, זה הישג"

אמצעים דלים, מדוע?

"היה לנו תקציב של 20-25 אלף שקלים בלבד, לעומת המיליונים שבזבזו מכספי העובדים".

אתה מאוכזב מהתוצאה?

ממש לא, במיוחד כשאנחנו מודעים לכל הבעיות שהיו בבחירות. את השאלה הזו את צריכה להבנות ליו"ר המרחב, שייב איך זה שהוא לא קיבל 60 אחוזים? ככה שאנחנו קודם כל שמחים שמקומות העבודה הגדולים היו איתנו, גם בנמל אשדוד".

חשבתי שאין ממצאים מדויקים לגבי נמל אשדוד

"אנחנו דרשנו שכל המעטפות של כל המפעלים יתערבבו זה בזה. אבל אם אני נציג של נמל אשדוד , אין לנו מספרים מדויקים אבל שקיבלנו כ-4,00 קולות וסך הכל מהנמל הגיעו כאלף עובדים שהגיעו להצביע אז כל בן אדם שיודע 1+1 יודע שכ-80% מכלל עובדי הנמל בחרו בשלי יחימוביץ".

מדוע עובדי הנמל בחרו להצביע לשלי לדעתך?

" זה מלמד על האכזבה הגדולה מניסנקורן".

אז איך תסביר את זה שמאיר גבאי, אח של יצחק הזדהה דווקא עם המועמד הנגדי?

"יש הפתעות בחיים לכול כיוון".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר