ויצו סניף אשדוד
ויצו סניף אשדוד

"ממצאים וליקויים": מדוע הופסקה עבודת הנהלת ויצו אשדוד?

 ויצו ישראל קיימה לאחרונה בדיקה של סניף אשדוד שבסיומה הוחלט לפזר את הנהלת הסניף המקומי. בסניף אשדוד טוענים כי דוח הבדיקה היה חד צדדי. יחד עם זאת, הסניף עצמו ימשיך לפעול תחת הנהלה חדשה

פורסם בתאריך: 9.11.21 20:55

     

לא כך ציפתה גילה קליין לסיים את תפקידה כיו"ר סניף ויצו אשדוד. לפני למעלה משנתיים היא נבחרה לתפקיד הזה, ונכנסה אליו כמו שרק היא יודעת והחליפה בתפקידה את אתי אטיאס שסיימה קדנציה ארוכת שנים.

זה החל לפניזמן עם בודק חיצוני שמונה לבקשת ויצו הארצית על מנת לבדוק את התנהלות סניף אשדוד. הדוח עצמו כך מסתבר העלה ממצאים שונים שמבחינת הנהלת ויצו, אינם יכולים לעבור עליו בשתיקה.

הדוח הוצג לסניף המקומי, והנהלת הסניף התבקשה להגיב עליו. קליין וחברותיה לסניף הגיבו עליו והציגו את העשייה שלהן בסניף בשנתיים האחרונות. אבל זה לא עזר להן ואתמול התקבלה שיחת הטלפון שבה הן התבשרו כי הוחלט לסיים את תפקידה של קליין ושל הנהלת הסניף.

גילה קליין. צילום: פבל

גילה קליין. צילום: פבל

קליין מצידה, הסבירה לחברות הסניף מה התרחש מאחורי הקלעים. "בימים האחרונים הוצגה לנו טיוטת דוח על התנהלות סניף ויצו אשדוד. מיד עם קבלת הטיוטה, תגובתנו הוגשה להנהלת ויצו כשהיא מגובה בנספחים על כל מה שהוצג בדוח. כיוון שהדוח היה חד צדדי הוספנו בתגובתנו ושיקפנו את כל הפעילות והתנופה בתחומים רבים שנעשו בסניף מרגע שקיבלנו על עצמנו את הסניף. עובדות המציגות מהפיכה בסניף אשדוד בשנתיים האחרונות. בנוסף דרשנו פגישה דחופה עם ההנהלה בתל אביב על מנת להשמיע את דברינו בפורום המכובד. בקשתנו לא נענתה ואמש בשיחה טלפונית עם כל אחת הורו לנו על סיום ההתנדבות בסניף".

ההודעה על כך הפתיעה מאוד את קליין, "כולנו נדהמנו לקבל הודעה זו. אנו נאלצות להודיע על הפסקת עשייתנו הברוכה בויצו אשדוד. במהלך השנתיים הפכנו את בית ויצו לבית שאליו מגיעים רבים וטובים. ייעלנו את שירותי המשרד לתושבים ,הקמנו מערך שת"פ עם גורמים עירוניים לפעילות לחברות מועדוני ויצו. חיזקנו הקשר של עובדי מפעלים ותרומתם לויצו", כתבה קליין ומנתה שורה ארוכה של פעילויות נוספות שנעשו בסניף".

את ההודעה סיימה קליין במילים, "פעלנו באהבה רבה למענכם. יחד איתכם הפכנו את סניף אשדוד בלי שום בושה לאחד הסניפים הפעילים והדינמיים בארץ. אוהבות אתכן חברות הנהלה ויצו אשדוד. נמשיך לפעול למענכם בערוצים חדשים".

מהנהלת ויצו הארצית נמסר כי "בבדיקה חיצונית שנערכה לבקשת הנהלת ויצו לגבי התנהלות סניף ויצו אשדוד התגלו ממצאים וליקויים שהנהלת ויצו לא יכלה לעבור עליהם לסדר היום. בעקבות ממצאי הבדיקה החיצונית נערכו, בין היתר, שינויים בהנהלת ויצו אשדוד".

בהנהלת ויצו הארצית מדגישים כי הסניף המקומי ימשיך לפעול.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר