אביבה איטח ז"ל
אביבה איטח ז"ל

"הייתה מעוררת השראה": הלכה לעולמה אביבה איטח תושבת אשדוד ופעילה מקומית

איטח הלכה לעולמה מסיבוכים של נגיף הקורונה זאת מאחר והייתה מנועה מהתחסנות. הלווייתה תיערך מחר, יום ראשון

פורסם בתאריך: 25.9.21 21:31

עדכון אחרון: 25.9.21 23:11

     

לאחר מאבק ממושך במחלת בקורונה, הלכה לעולמה היום אביבה אווה איטח, מהנשים הפעילות בעיר בעלת העסק saltmedic של חדרי מלח.

למכירה סיפרה כי היא רצתה להתחסן נגד קורונה אך היא הייתה מנועת חיסון והמתינה לאישור עבור זה, אלא שלצערה היא נדבקה בקורונה עוד קודם לכן.

אביבה הייתה בת 65 והותירה אחריה בעל, ארבעה ילדים, שישה נכדים ולא מעט מכרים וחברים המומים. הלווייתה תיערך מחר, יום ראשון, בשעה 12:45 בבית העלמין באשדוד. המשפחה תשב שבעה החל מצאת החג השני, יום ג' ברחוב אלול 8, אשדוד.

"אני בהלם מרגע שקיבלתי את ההודעה שאביבה איטח נפטרה", כתבה יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה, אהובה יצחק עמרם, "אביבה הייתה (כמה קשה לדבר בלשון עבר) מהנשים הכי מעורבות הכי פעילות ומשמעותיות בפרום נשים ובעלות עסקים שהקמתי. אביבה הייתה יזמית ואשת עסקים חדורת מטרה לקדם את העסק שלה שהיה 'הבייבי' שלה ולהביא את בשורת חדרי מלח לתושבי אשדוד".

אהובה עמרם ואביבה איטח

עוד כתבה אהובה יצחק עמרם: "מרגע שקיבלתי את ההודעה העצובה על מותה אני קוראת את התכתובת וההודעות האחרונות בינינו בהם הביעה תקווה להחלמה מהירה מהקורונה ולהבטחה להגיע להרמת כוסית לשנה החדשה, לצאת איתנו למשלחת נשים ייחודית לחו"ל ולהמשיך להשתתף בכל הפעילויות להעשרה ולקידום אישי. אביבה תיזכר אצל כולנו ואצלי במיוחד כאשת השבוע שלי, כמי שהופיעה בסרטון ליום האישה האחרון כאחת מהנשים מעוררות השראה בעיר. דמותה של אביבה תמשיך ותהווה מופת ודוגמה לכולנו".

דנה כצנלסון ואביבה איטח

המפיקה והיזמת האשדודית דנה כצנלסון שהייתה חברה קרובה שלה סיפרה: "הכרנו באחד מהפורומים של נשות עסקים, דיברנו על פרויקטים משותפים ביחד, היא סיפרה לי על חדר מלח שיש לה והזמינה אותי להגיע לביקור הגעתי לביקור שנמשך שעות. דיברנו ודיברנו ודיברנו, היא סיפרה על העבר המרתק שלה, של משפחתה שעלו ממרוקו, היא סיפרה איך היה לה חלום לפתוח חדרי מלח ולרפא אנשים חולים ללא תרופות כי המלח מרפא. אישה חייכנית, אצילית, תמיד מדוגמת, לבושה בסטייל, מטופחת, אישה חכמה מאוד, עם הרבה ידע, גם ניסיון חיים עשיר. ילדים לתפארת, אישה ואמא ואשת עסקים, אשת חיל מי ימצא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר