מונית. צילום ארכיון: דן קינן
מונית. צילום ארכיון: דן קינן

הותר לפרסום שמו של נהג המונית החשוד באונס קבוצתי של קטינה במלון באשדוד

יצחק ברוך ארונוב, נהג מונית בן 36 מאשדוד הוא החשוד המרכזי באונס הקבוצתי באשדוד, אלא שהמתלוננת לא זיהתה אותו במסדר זיהוי. מעצרו הוארך בשישה ימים

פורסם בתאריך: 24.8.21 13:23

     

החשד לאונס הקטינה במלון באשדוד – החשוד המרכזי, יצחק ברוך ארונוב, הובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום.

כעת מתברר כי התלונה נגד נהג המונית הוגשה על ידי הצעירה, בת 20 כיום, באמצע חודש מרץ השנה, זאת אומרת לפני חמישה חודשים. הסנגורית של ארונוב תהתה אם כך, מה הדחיפות להותיר אותו במעצר: "אם מדובר באדם כ"כ מסוכן שאונס באונס קבוצתי אני מצפה שלא ייקח מספר חודשים לחקירה הסמויה ויתייחסו לתלונה שלה ברצינות וזה היה צריך לקבל מספר ימים או שעות לעצור אותו", אמרה.

בדיון התברר גם כן כי ארונוב נעדר עבר פלילי וכי במהלך חקירת המשטרה, בוצע מסדר זיהוי במהלכו המתלוננת לא זיהתה את ארונוב והצביעה על אדם אחר כחשוד המרכזי. נציג המשטרה בדיון אישר זאת ותלה זאת בכך ש"חלפו מספר שנים" מאז האירוע.

עוד טענה הסנגורית כי מדובר באדם שאיבד את אשתו בתאונת דרכים לפני שלוש שנים וכי הוא עצמו נפגע בתאונה והדבר גרם לו לפגיעה בזיכרון שלו.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

נציג המשטרה טען כי שחרור של ארונוב יכול להביא לשיבוש החקירה, "נכון שחלפו שנים מאז קרות האירוע ואף חודשים מהגשת התלונה, החשוד עד אתמול לא ידע כי הוגשה תלונה והמשטרה מנהלת חקירה בעניין כך ששאלת השיבוש רלוונטית מעת מעצרו", אמר ודרש להאריך את מעצרו של ארונוב ב-15 ימים.

השופט אבשלום מאושר כתב "כי קיים יסוד סביר לחשדות כנגד המשיב, אף מתקיימות עילות המעצר הנטענות ושוכנעתי כי יש לאפשר ביצוע פעולות החקירה בתוך תקופת מעצרו" וקיבל את בקשת המשטרה בחלקה בכך שהאריך את המעצר בשישה ימים.

כזכור, אמש נעצר ארונוב בעקבות תלונה שהגישה צעירה בת 20 וסיפרה כי כאשר הייתה בת 14, בשנת 2015 השתמשה בשירותו של נהג מונית באחת הערים בדרום הארץ לכיוון העיר אשדוד. אלא שבמהלך הנסיעה על פי החשד סיפק לה נהג המונית סמים מסוכנים, ולאחר מכן לקח אותה למלון בעיר אשדוד, שם על פי החשד ניצל את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.

עוד עלה החשד, כי ארונוב הזמין לאותו החדר את חבריו, שגם הם על פי החשד ביצעו בקטינה את זממם.

חקירת המשטרה נמשכת לאיתור זהותם ומעצרם של החשודים הנוספים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר