אייל נגר. צילום: פוסטה
אייל נגר. צילום: פוסטה

רכבי יוקרה ועבירות מס ב-10 מיליון ש"ח: יד ימינו של בני שלמה נעצר

ימים ספורים לאחר ששוחרר ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה, מהכלא, עצרה המשטרה את מי נחשב לאיש הכספים בארגון ולמספר 2 בהיררכיה, אייל נגר מאשדוד בחשד לעבירות מס בגובה 10 מיליון ש"ח. הם חושדים כי נגר הפעיל מערך של הימורים והלוואות בשוק אפור, מה שהביא להתעצמות הכלכלית של הארגון

פורסם בתאריך: 3.8.21 19:57

     

ביחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי בשיתוף חוקרי יחידת יהלום ברשות המסים, מתנהלת מזה מספר חודשים חקירה סמויה שכונתה בשם "מגדל קלפים", שמטרתה המרכזית הנה "למוטט את יכולותיהם הכלכליות של כנופיות הפשיעה, ובתוך כך לגדוע את התשתית הכלכלית שמאפשרת להם להתפתח ולהוציא אל הפועל פיגועים פליליים ולעסוק בעבירות הלבנת הון, כגון מתן הלוואות בריבית והפעלת בתי הימורים", אומרים במשטרה.

במהלך החקירה הסמויה, אספו חוקרי המשטרה שפעלו בשיתוף עם חוקרי יחידת יהלום ברשות המסים, ראיות וממצאים באשר לרכבי יוקרה וכספים רבים שעל פי החשד רשומים על שמם של עשרות 'אנשי קש', ובפועל משמשים את אותם חשודים מרכזיים שנעצרו המשתייכים לאותו ארגון פשיעה.

החיפוש בבית אחד החשודים. צילום: דוברות משטרת ישראל

החיפוש בבית אחד החשודים. צילום: דוברות משטרת ישראל

חלק מהכסף שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

חלק מהכסף שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

עוד עלה החשד, כי שלושת החשודים (אשדוד, ראשל"צ ונתניה) המרכזיים שנעצרו ובהם אייל נגר, איש הכספים ומי שנחשב למספר 2 בארגון הפשיעה, מבצעים עבירות בתחום המיסוי והשמטת הכנסות שהיקפם נאמד בכ-10 מיליון שקלים, ובתוך כך, צברו לעצמם נכסים יקרי ערך שהושגו על פי החשד בכספים שמקורם כאמור בעבירות הכלכליות.

במסגרת מעבר החקירה לשלב הגלוי, הבוקר התקיים מבצע החשיפה, ועם מתן האות פשטו כוחות משטרה של מרחב לכיש יחד עם יחידות מחוזיות על בתיהם של החשודים.

הבלשים ערכו חיפושים שבמהלכם נתפסו 7 רכבי יוקרה, כ-100 אלף ש"ח במזומן ומטבע זר, מסמכים המעלים חשד לעבירות מתן הלוואות בריבית ומכשיר מדיה שעל פי החשד משמש לניהול הרישומים.


עדכון:


רכבי היוקרה שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

רכבי היוקרה שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

ג'יפ שהוחרם. צילום: דוברות המשטרה

ג'יפ שהוחרם. צילום: דוברות המשטרה

אופנועים יקרים שהוחרמו. צילום: דוברות המשטרה

אופנועים יקרים שהוחרמו. צילום: דוברות המשטרה

כלל החשודים, בהם שלושת המרכזיים וכן 15 נוספים, עוכבו לחקירות בגין עבירות הלבנת הון, השמטת הכנסה, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות על פי חוק אשראי הוגן, שבסיומן יוחלט מי מהם יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו.



החקירה הזאת היא המשך של החקירה שבחודש מרץ השנה הביאה גם למעצרו של נגר ושל עוד רבים אחרים במסגרת פשיטה של בתי הימורים בעיר אשדוד.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בשיתוף עם הרשויות וגופים אזרחיים נוספים, על מנת למוטט את יכולותיהם הכלכליות של אותם ארגוני פשיעה, ובמקביל להביא את החשודים לדין בגין העבירות הפליליות, כשהמטרה המרכזית הנה סיכול והפסקת פעילותם לאלתר", נמסר מהמשטרה.

צפו בתיעוד החיפושים והמעצרים:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר