חיים בר שלום
חיים בר שלום

נגע, ליטף, אנס: עבריין המין, חיים בר שלום מאשדוד, מואשם בעבירות מין קשות

חיים בר שלום, נפגש עם צעירה בת 16 לצורך אודישן לפיסול, שם על פי כתב האישום הוגש נגדו, הוא נגע בכל חלקי גופה והחדיר את אצבעותיו לגופה. מדובר בעבריין מין מורשע שרק בשנת 2018 שוחרר מהכלא לאחר שריצה עונש בגין עבירות מין שביצע בצעירות שביקשו לדגמן והוא התחזה לסוכן דוגמניות

פורסם בתאריך: 3.8.21 15:27

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד חיים בר שלום, בן 37 מאשדוד, אשר בהיותו נתון לצו פיקוח לעברייני מין, ניצל שתי צעירות בנות 16 ו-18, הציג את עצמו פניהן בכזב כאמן פיסול ובאמתלת שווא של השראה אומנותית, ביצע בהן במרמה עבירות מין. כתב אישום המייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום, אינוס, ריבוי עבירות של מעשים מגונים בנסיבות מרמה והפרת צו פיקוח.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיגל דהן הירש, הנאשם הציג את עצמו בפני המתלוננות בשם "דנה" העובדת בסוכנות לגיוס דוגמניות, ובשם "דנה" הציע להן במרמה עבודה כמודליסטיות בפרויקט פיסול גוף עירום אצל אמן פיסול גוף עירום אומנותי בשם "יוסף גולדשטיין", וזאת תמורת תשלום. הנאשם בשמו הכוזב "דנה" שלח למתלוננות תמונות הנחזות להיות תיעוד של עבודות פיסול גוף שביצע האמן "יוסף" וזימן אותן לאודישן.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

בר שלום איתר מודעה שפרסמה צעירה, בת 16, שחיפשה עבודות בדוגמנות ופנה אליה בשם "דנה" וכאמור הציע לה לדגמן בעירום לפיסול. במהלך דברים אלה, טענה "דנה" כי במהלך האודישן, וכחלק אינטגרלי ממנו, נוהג "יוסף" לבצע מספר פעולות הכרחיות ובהן מגע פיזי בחלקי הגוף של המעומדות כשהן עירומות, וזאת, לצורך בחינת מידת ההתאמה של המועמדות לתפקיד.

בנוסף, במהלך השיחה הציעה "דנה" לצעירה לזרום במהלך האודישן עם כל דרישותיו של "יוסף", אך היא סירבה להצעה זו והבהירה שהיא מתנגדת לכל אקט בעל גוון מיני ותסכים למגע ההכרחי שהוא חלק מעבודת הפיסול של "יוסף".

כך נוצר הקשר בין בר שלום לצעירה, הוא הזמין אותה לאודישן בבית מלון באשדוד וכבר בתחילת המפגש, הוא ביקש ממנה לבצע עבורו מספר תנוחות בשכיבה שלאחריהן נגע בכל חלקי גופה. מיד לאחר מכן, לבקשת "יוסף" פשטה הצעירה את השמלה שלבשה, תוך שהוא מלטף את גופה בעצימת עיניים.

בהמשך, לבקשת "יוסף", נשכבה הצעירה על המיטה – על בטנה, כאשר הוא נוגע בגופה ואז ביקש ממנה לפשוט את החזיה והתחתונים תוך שהוא נוגע בגופה ומנשק את גופה ומעסה אותו. בשלב כלשהו הוא החדיר את אצבעו לאיבר מינה והצעירה צעקה וביקשה ממנו שלא ייגע באיבר מינה. לאחר מכן, הוא החדיר את אצבעו לפי הטבעת שלה ובשלב הזה היא צעקה, קמה מהמיטה ויצאה אל המרפסת לעשן.

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

הוא התנצל מיד בפניה והיא שלחה הודעות ל"דנה" וסיפרה על מעשיו, אך "דנה" ניסתה להרגיע אותה ולא לוותר על העבודה ואמרה כי תסייע לה במציאת עבודת דוגמנות תכשיטים.

היא נעתרה וחזרה לחדר להמשך ה"אודישן" אך בר שלום חזר שוב על מעשיו, שוב נגע בגופה ונצמד אליה עד שהיא עזבה את המלון. בערב שוחחה הצעירה עם "דנה", היא ענתה לה כי מניסיונה האישי והמקצועי הפעולות שביצע "יוסף" במהלך האודישן אינן חריגות בתחום הפיסול.

בר שלום ביצע מעשים דומים גם במתלוננת צעירה נוספת, בת 18, גם כן בבית מלון באשדוד.

לאחר מכן הוא נעצר ונחקר וכאמור הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את בר שלום עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו ומציינת כי לחובתו של עבר פלילי בגין ביצוע עבירות מין, מרמה ואלימות. רק בשנת 2018 שוחרר הנאשם מעונש מאסר ממושך שהושת עליו בגין סדרה ארוכה של אירועים, בהם הנאשם, במרמה ותוך שהוא מציג מצגי שווא כלפי קטינות, ביצע בהן מעשים מיניים. לא זו אף זו, הנאשם גם ביצע את המעשים שעה שכנגדו תלוי ועומד מאסר מותנה בן שנתיים, בגין שורה של אישומים של עבירות מין ומרמה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר