יוסי קריחלי
יוסי קריחלי

מלחמת הכנופיות באשדוד: שוחרר העבריין יוסי קריחלי; הוארך מעצרו של אלי אלקלעי

המשטרה לא הצליחה לאסוף ראיות נגד קריחלי בנוגע לאירוע הירי שהתרחש בתחילת השבוע שעבר באשדוד והוא שוחרר לביתו. התיק של הירי נסגר גם כלפי אלי אלקלעי

פורסם בתאריך: 2.8.21 21:43

     

בשבוע שעבר, בלילה שבין שבת לראשון התרחש אירוע ירי וכן אירוע דקירה ברחוב רבי טרפון ברובע ז' באשדוד, במהלכם נפצעו העבריינים יוסי קריחלי ואלי אלקלעי.

השניים אושפזו בבתי חולים אסותא וברזילי, אך יחד עם זאת שניהם גם נעצרו בחשד למעורבות באירוע ומעצרם הוארך פעמיים עד היום.

זירת האירוע ברחוב רבי טרפון. צילום: דודו חן

זירת האירוע ברחוב רבי טרפון. צילום: דודו חן

היום שניהם הובאו להארכת מעצר שלישית, כאשר עוד לפני הדיון הוחלט על שחרורו של קריחלי ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה לא הצליחה לבסס את החשד כלפי קריחלי.

עד כה הארכות המעצר התבססו על מידע מודיעיני, כאשר בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש מנסים לאסוף ראיות שונות, אך ללא הצלחה. "לא היה לנו כל ספק שקריחלי ישוחרר לאלתר", מסר סנגורו, עו"ד קובי בן שעיה, "מדובר במעצר שווא המבוסס על רכילות גרידא ללא כל חשד מבוסס. מרשי נפצע באירוע והינו הקורבן בסיפור ולא התוקף".

עו"ד קובי בן שעיה

עו"ד קובי בן שעיה

גם במקרה של אלקלעי, לא הצליחה המשטרה לבסס את החשד נגדו בחשד למעורבות באירוע הירי והתיק שהועבר לפרקליטות לבחינה ושם החליטו לסגור את כל העבירות נגדו הקשורות לאירוע הירי והתיק הוחזר למשטרה.

לאור זאת החליטו במשטרה לבקש את הארכת מעצרו של אלקלעי רק בגין עבירות שנותרו בתיק שזה החזקת סכין בגלל הסכין שנמצאה עליו בבית החולים ועבירה של איומים כלפי אחד מקציני המשטרה שהגיע לבית החולים, זאת לאחר שלא אפשרו למשפחתו להכניס אליו אוכל.

עו"ד רז קרן ישועה

עו"ד רז קרן ישועה

לאור המצב שבו סגרו את רוב העבירות, דרש סנגורו, עו"ד רז קרן ישועה לשחרר אותו לביתו כמו ששחררו את קריחלי והסביר כי את השיחה עם הקצין לא ניתן לפרש כאיומים וכי הסכין לא נמצאה כלל אצלו.

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו ביום אחד בלבד, והשופט עידו כפכפי קיבל את הבקשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר