איטליז. צילום: freepik.com
איטליז. צילום: freepik.com

חשד: תושב אשדוד ניסה להצית מוכר באטליז בגלל 70 ש"ח

ויכוח על עודף כספי הפך לאירוע אלים שבו איש מבוגר מאשדוד שפך חומר דליק על מוכר בחנות בשר ועל פי החשד ניסה לשרוף אותו

פורסם בתאריך: 2.8.21 20:33

     

תושב אשדוד בן 61 יצא אתמול לרכוש בשר, הוא הגיע לאחד האיטליזים בעיר ושילם עבור הבשר שרכש. אלא שבשלב הזה החל להתפתח ויכוח בין המוכר לקונה.

הקונה טען כי מגיע לו עודף בסך 70 ש"ח ואילו המוכר טען שלא. בין השניים התפתח ויכוח אבל הוויכוח עורר את חמתו של הקונה שהוא החליט ללמד את המוכר לקח. הוא יצא מהחנות, לקח בקבוק עם חומר דליק וחזר לחנות והחל לתקוף את המוכר שהחליק על הרצפה.

בשלב הזה, כך על פי החשד הוא שפך על המוכר את תכולת הבקבוק עם החומר הדליק, תקף אותו עם הבקבוק ופצע אותו ולפי עדות מהמקום הוא שלף גפרורים וניסה להצית את המוכר, אלא שהתערבות של אדם אחר מנעה זאת. לדברי המוכר, האיש אף הצליח להצית את אחד הגפרורים.

הצתה. צילום אילוסטרציה: freepik.com

הצתה. צילום אילוסטרציה: Racool_studio – freepik.com

הבוקר, הגיעה המשטרה לביתו של האיש ועצרה אותו. בחקירתו הוא קושר את עצמו לאירוע ומספר שהוא החליט לעשות מעשה נקמה על מה שהוא טוען "שוד לאור
היום", בכך שלא החזירו לו עודף כנדרש. הוא תיאר בפני החוקר את האופן שבו הכין את הבקבוק עם הטרפנטין, איך ניגש לחנות ועשה את המעשה. אך הוא ציין שלא התכוון להצית את המוכר אלא רק להפחיד אותו.

הוא הובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, בחשד לעבירה של ניסיון הצתה כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו ב-4 ימים.

סנגורו טען בדיון כי אין להקל ראש במעשה, אך יחד עם זאת אם הוא רק רצה להפחיד ולא באמת להצית, אז מדובר בעבירת איומים ולא עבירה של ניסיון הצתה. "אדם מבוגר בן 61 קיבל את זה קשה שלא החזיר לו את החוב", אמר הסנגור.

השופט עידו כפכפי הגיב לכך בהחלטתו וכתב כי "גם אם בפועל המשיב לא הצית את החומר באותו אירוע אלא רק התכוון כפי שטען להפחיד את המוכר, עדיין מדובר בהתנהגות מסוכנת המקימה עילת מעצר". הוא קיבל את בקשת המשטרה במלואה והורה על הארכת מעצרו ב-4 ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר