השלטים שהושחתו
השלטים שהושחתו

אפילו בתשעה באב: הושחתו שלטים שעליהם דמויות נשיות באשדוד

שוב חוזרת התופעה של השחתת השלטים שעליהן מופיעות נשים והפעם מדובר בכוכבות ילדים. "מעשה של שנאה", כינו זאת בהנהלת הסטאר סנטר

פורסם בתאריך: 18.7.21 20:09

     

הייתה תחושה שהתופעה הזאת מעט נרגעה לאחר המעצר של יהושע דדון שחשוד בהשחתת שלטי חוצות מטעמים דתיים.

הוא אמנם שוחרר לביתו תוך זמן קצר, אך הפעולות הללו פחתו. אלא שאתמול בלילה, בזמן צום תשעה באב, היה מי שהחליט להשחית שלטים שעליהן מופיעות כוכבות ילדים.

מדובר על שלטים שהוצבו בכניסה הצפונית לעיר שלטים המציגים את האמניות "דידה" ואת יעל גזית שקד מהמופע "כיף לי עם יעלי", אשר יחד עם כוכבי הילדים הפופולאריים יובל המבולבל ומני ממטרה, עתידים להופיע במתחם הסטאר סנטר מחר וביום שלישי.

השלטים שהושחתו

השלטים שהושחתו

בצדדים אלה הדמויות שהושחתו

בעקבות השחתת השלטים פנו מהנהלת מתחם הסטאר סנטר אל המוקד העירוני והם הודיעו כי בכוונתם להגיש גם תלונה במשטרה.

מהנהלת הסטאר סנטר נמסר: "חורה לנו במיוחד כי דווקא בתאריך שכזה, בו העם היהודי מציין ומתאבל על אסונות שפקדו אותו לאורך הדורות, יש מי שבוחר לעשות מעשה של שנאה ולפגוע בפרסום המזמין את ציבור התושבים לבוא וליהנות מהופעה לכל המשפחה ללא כל עלות".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אהובה עמרם הגיבה על כך וכתבה: "שוב משחיתים פנים של נשים. בערב תשעה באב כאשר השיח נסוב על קבלה, הכלה, כלפי כל אדם באשר הוא ללא הבדל, על כיבוד תפיסות ודעות שונות, עדיין רואים קיצוניים שממשיכים להשחית שלטים עם דמויות של נשים".

אהובה עמרם. צילום: פבל

עוד כתבה עמרם: "כאדם, כאשה וכיועצת ראש העיר לשוויון מיגדרי ועוד בתשעה באב, תאריך סימלי ומשמעותי, בו אנחנו צמים על חורבן הבית הראשון והשני, על שנאת החינם שיסוי ופילוג שהביאו לגלות, להתבוללות ולסילוק עם מארצו לשנים ארוכות. מקומם ומרגיז לראות את הפנים המושחתות של נשים. מחיקה ביד גסה של תרבות ובידור, של קולות אחרים, צבעוניים שהרוב אוהבים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר