שלטי חוצות שהושחתו. צילום: הפורום החילוני
שלטי חוצות שהושחתו. צילום: הפורום החילוני

"נמאס לנו מדיבורים": הפגנה נגד השחתת שלטי חוצות באשדוד

המשך התופעות של השחתת שילוט חוצות שעליו מופיעות נשים לצד השחרור הקבוע של החשוד הקבוע במעשים, הביאו לארגון הפגנה שתתקיים ביום שישי הקרוב

פורסם בתאריך: 9.5.21 11:14

     

ההפגנה נגד השחתת שלטי חוצות באשדוד שנדחתה בשל האסון במירון, תתקיים השבוע ביום שישי בשעה 14:30 מול התחנה המרכזית בעיר.

"תופעת הדרת הנשים באשדוד מתעצמת בעוד בעיריית אשדוד מפזרים אמירות לחלל האוויר", אומר רוני סאיג ממארגני הפגנה, "בשבוע שעבר התקיימה ישיבת מועצת העיר ובה עסקו גם בנושא מכת השחתת השלטים והדרת הנשים המכלה כל חלקה טובה בעיר. אך התופעה חיה שרירה וקיימת ועודנה משתוללת ללא הרף ברחובות. הלילה ככול הנראה נקטו המשחיתים בדפוס פעולה חדש: שבירה, קריעה ולא ריסוס או צביעה כבעבר. עיריית אשדוד, משטרת ישראל, די נמאס לנו מדיבורים. הגיע הזמן להפסיק את הדרת הנשים בעיר".

השלט שהושחת. צילום: ג'ניה גורביץ'

שלט שהושחת. צילום: ג'ניה גורביץ'

כזכור, התופעה של השחתת שלטי החוצות שעליהן מופיעות נשים, היא תופעה נרחבת בעיר ומתקיימת כבר שנים לא מעטות, ולמרות שמדובר בדרך כלל באותו אדם, הוא נעצר שוב ושוב, אך תמיד גם משוחרר ללא כתב אישום. הדבר עורר לא פעם תרעומת רבה וההפגנה נועדה בין היתר לשים סוף לתופעת הדלת המסתובבת הזאת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




סאיג מוסיף קריאה לכל התושבים, "אנחנו קוראים לכל תושב ותושבת, אשר 'חרדים' לעתיד העיר ולצביונה, להגיע ביום שישי, 14-05-21, בשעה 14:30 ולהשתתף בהפגנה נגד הדרת נשים. אנחנו קוראים וזועקים לעצור את התופעה, מאסנו במילים, הגיע העת לחשוב מחוץ לקופסה. ביחד עושים סוף להשחתות שלטים בעיר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר