בית הספר רעים אשדוד
בית הספר רעים אשדוד

התפרצות קורונה בבית הספר "רעים" באשדוד: כשליש מהתלמידים בבידוד

העיר אשדוד אמנם מוגדרת ירוק והתחושה היא שהקורונה כבר מאחורינו, אבל לא כך הם פני הדברים לפחות בכל הקשור לתלמידי מערכת החינוך שבה נכון להיום יש כ-35 תלמידים ואנשי צוות שנמצאו מאומתים

פורסם בתאריך: 18.4.21 13:20

     

כשליש מתלמידי בית הספר "רעים" שברובע ד' באשדוד נמצאים בבידוד. מדובר בחמש כיתות בסך הכל שכל תלמידיהן נכנסו לבידוד בעקבות התפרצות של הדבקת קורונה.

עד כה אותרו 17 תלמידים חיוביים לקורונה בבית הספר ועוד כמה אנשי צוות. 13 תלמידים הם תלמידי כיתה ה' וכל היתר מארבע כיתות אחרות. מדובר בכמחצית ממקרי הקורונה במערכת החינוך העירונית שבה ישנם כעת 32 תלמידים מאומתים וכן 3 אנשי צוות.

המאומתים הללו הכניסו חמש כיתות לבידוד ובסך הכל כשליש מתלמידי בית הספר נמצאים כעת בבידוד בביתם.

הדבר התרחש לאחר שתלמידים שהגיעו לבית הספר ונבדקו התגלו כחולי קורונה. לאור זאת נשלחו תלמידים רבים לבדיקות קורונה ושם התגלו המקרים המאומתים.

בדיקות קורונה. צילום: דוברות מד"א

בדיקות קורונה. צילום: דוברות מד"א

חלק מהורי התלמידים בבית הספר טענו כי לא משתפים אותם במידע על ההדבקות, אך בוועד ההורים דחו את הטענות ואמרו כי משתפים את ההורים והם מקבלים מענה לכל שאלה. "אין הורה ששאל שאלה ולא קיבל תשובה", אמרו בוועד ההורים.

כבר לפני יום העצמאות הודיע המנהל בית הספר, ירון שניידר, להורים כי מאחר ונמצאו כמה תלמידים שהם מאומתים אז ליתר ביטחון הוא ממליץ לשלוח את התלמידים להיבדק לקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בתוך כך, רושמת אשדוד ירידה בניקוד הרמזור. לאחר עלייה מתמשכת של כשבוע ימים מרמה של 0.8 לרמה של 3.6, בשלושת הימים האחרונים נרשמה ירידה לרמה של 2.8.

ירידה לאחר העלייה

ירידה לאחר העלייה

נכון לעכשיו יש 71 תושבים המוגדרים "חולים פעילים" באשדוד ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 1% בלבד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר