טרקטורונים בפארק אתגרים. צילום: עיריית אשדוד
טרקטורונים בפארק אתגרים. צילום: עיריית אשדוד

יש מה לעשות עם הילדים: אטרקציות ואירועי חול המועד באשדוד

בית אריה קלנג יקיים סדרת אירועים לילדים בחול המועד פסח. גם פארק אתגרים חזר לפעול אחרי שהיה סגור זמן רב

פורסם בתאריך: 28.3.21 21:22

     

אחרי תקופה ארוכה שאירועי התרבות לילדים ובכלל לא התקיימו בגלל התפשטות נגיף הקורונה, הם חוזרים בחול המועד.

אז אם אתם מחפשים מה לעשות עם הילדים בימי החופש השבוע, הנה כמה רעיונות.

בית אריה קלנג

בבית האמנים ע"ש אריה קלנג הכינו עבורכם שלל סדנאות מהסרטים לילדים: מפגשים בקולנוע עם סיגל ורדי, סדנת קומיקס וגם יריד אמנות לכל המשפחה בבית האמנים.

סיגל ורדי. צילום יח"צ

סיגל ורדי. צילום יח"צ

יום שני, 29.3.21 בין השעות 11:00-12:00 עולמו של צ'רלי צ'פלין: סיגל ורדי, מרצה, מאפרת ומורה לקולנוע בסדנה בה היא לוקחת את המשתתפים במנהרת הזמן, לימים שקדמו להולדת אומנות הקולנוע. לילדותו של צ'רלי צ'פלין בלונדון של סוף המאה ה-19, שעוני ויתמות שלטו בה, והייתה הבסיס לתפיסת עולמו החברתית והאומנותית. במפגש סיגל מספרת על הקשיים איתם התמודד צ'רלי, ועל אישיותו המיוחדת שהתפתחה בעקבותיהם. המפגש כולל קטעים מסרטיו האילמים, שצולמו בשחור/לבן. את המוסיקה בסרטים אלה הלחין צ'פלין והיא חודרת לאוזני הנוכחים, ומשם, בקסם, מגיעה ישר ללב הצופים, ולרגשות הכי כנים ונטולי ציניות: שמחה, עצב, כעס, פחד, רחמים וחמלה.

הפעילות בכפוף להנחיות התו הסגול. מס' המקומות מוגבל. קהל יעד: הורים וילדים בגילאי 6-12. כרטיס: 20 ש"ח, יאיר 2, אשדוד. טל':08-9173843/5

יום שני, 29.3.21 בין השעות 12:45-13:45, סדנת איפור בקולנוע: סיגל ורדי, מרצה, מאפרת ומורה לקולנוע בסדנה מפגש בנושא האיפור בקולנוע. בחלקו הראשון של המפגש מתקיימת שיחה על האיפור, בקולנוע, בלוויית דוגמאות מסרטים. החלק השני יכלול התנסות מעשית של המשתתפים שיאופרו ויצולמו.

הפעילות בכפוף להנחיות התו הסגול. מס' המקומות מוגבל. קהל יעד: הורים וילדים בגילאי 6-12. מחיר כרטיס: 20 ש"ח, יאיר 2, אשדוד. טל':08-9173843/5

יום שלישי, 30.3.21, בשעה 11:00, הצגת הילדים אפצ'י בחופשת הפסח נערכת במסגרת "אביב במיוחד" – הנגשת פעילויות והצגות לאוכלוסיות מיוחדות.

ההצגה אפצ'י. צילום: מקס מלמד

ההצגה אפצ'י. צילום: מקס מלמד

מה קורה לליצן שהצטנן? הצגת ליצנות ללא מילים המספרת את סיפורו של ליצן שהצטנן ולא יכול ללכת לדוג כמו שהוא אוהב. במהלך ההצגה, הליצן מתמודד עם הצינון בדרכים ליצניות ומוצא את עצמו במצבים מצחיקים ולא צפויים, מה שמוביל לתוצאה מפתיעה ומשעשעת. מופע עם מוזיקה, אביזרים, צבעוניות ומקוריות (וקצת אאאפצ'י!) המאפשר לילדים וגם להורים לתת את תשומת לבם המלאה לליצנות מדויקת, מצחיקה ולרגעים הפואטית והנוגעת ללב של היוצר והשחקן לושה גבריאלוב. המופע כולל השפרצות מים. יצירה, בימוי, עיצוב תפאורה, עריכה מוזיקלית ומשחק: לושה גבריאלוב; תיאטרון 'מקומות שמורים'.

רח' יאיר 2, אשדוד. ההצגה ללא עלות אך כרוכה ברישום מראש: https://did.li/KsLw5 . מספר המקומות מוגבל.

יום רביעי, 31.3.21 בשעה 11:00, 'קומיקסטנדאפ' – סדנת קריקטורה מהנה עם אמן הקומיקס והקריקטורה עמוס אלנבוגן – מאייר, קריקטוריסט, עיתונאי ומרצה לעיצוב, בוגר בצלאל, מלמד במכללות שנקר וספיר ומנחה סדנאות במוזיאון העיצוב בחולון.

קומיקס חווייתי עם עמוס אלנבוגן. צילום יח"צ

קומיקס חווייתי עם עמוס אלנבוגן. צילום יח"צ

סדנה על יצירתיות דמיון והומור: האם יש ציירים מפורסמים שהושפעו מאיורי קומיקס? מה הקשר בין ציורי המערות לתרבות הקומיקס? והאם מאייר קומיקס יכול להיות גם צייר כמו בספרים. סדנה מצחיקה אבל גם רצינית המשלבת מצגת קריקטורות בנושא אומנות, דיאלוג הומוריסטי שנון ומאויר עם הקבוצה ועם לוח הציור של האמן ומבחר חידות הגיון שמחברות בין עולם האומנות לתרבות הקומיקס.

הפעילות בכפוף להנחיות התו הסגול. מס' המקומות מוגבל. לקהל יעד ילדים בגילאי 6-12. מחיר כרטיס: 20 ש"ח, יאיר 2, אשדוד. טל':08-9173843/5


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יום חמישי, 1.4.21 בין השעות 10:00-17:00, יריד אמנות בחצר בית אריה קלנג עם אמני אשדוד המציגים ציורים, פסלים, מיצגים, פסלים מעיסת נייר ועוד.

פתוח לקהל הרחב בכפוף להנחיות התו הסגול. יאיר 2, אשדוד. טל': 08-9173843/5.

טרקטורונים, אתגרים ומיצג אור קולי

בפסח הקרוב, החברה לתיירות אשדוד חוגגת את השקתן של מספר אטרקציות חדשות בעיר, וכאלה שחזרו לפעילות אחרי ההנחיות בשל תקופת הקורונה.

סיור משפחות בפארק אתגרים. צילום: עיריית אשדוד

פארק אתגרים שהיה סגור בשנה האחרונה בשל הנחיות הקורונה, פותח את שעריו שוב. הכניסה אליו הינה בהתאם לתנאי התו הסגול ומוגבלת במקומות – כול הקודם זוכה.

פארק אתגרים. צילום: עיריית אשדוד

פארק אתגרים. צילום: עיריית אשדוד

מי שרוצה להכיר את אשדוד לעומק, ולעשות זאת על גלגלים, יכול לעשות זאת על גבי אופניים משפחתיים, עם 4 מושבים (פלוס 2 לילדים קטנים) , אותם לוקחים לנסיעה קלילה, במהלכה חולפים על פני פינות חי, פסלי אומנות, ופותרים כתבי חידה שימתינו לרוכבים לאורך המסלול.מי שמעדיף נסיעה יותר אתגרית, מוזמן להצטרף לחוויית שטח על טרקטורונים, במסלול מהנה בין פארק אתגרים בעיר ולאורך נחל לכיש לכיוון עד הלום.

פארק אתגרים. צילום: עיריית אשדוד

אטרקציה חדשה נוספת היא מיצג אור קולי מרשים ועשיר באפקטים, באתר מצודת אשדוד ים. המיצג נע בין קירותיה העתיקים המקוריים  של המצודה, ומספר את סיפורה של אשדוד – החל מימי האדם הקדמון, דרך הפלישתים ועד ימינו, מזווית ראיה ייחודית. הים, שגליו האינסופיים מלטפים את חופי אשדוד מיליוני שנים, הוא זה שמספר את ההיסטוריה של העיר ותהפוכותיה.

מיצג אורקולי במצודת אשדוד-ים

המיצג מצטרף לשלל פעילויות חווייתיות המוצעות במתחם המצודה, אשר חושפות בפני המבקרים את סיפורה הייחודי, באמצעות משחקי אתגר ומשימות כגון הארכיאולוג הצעיר, צלפים בפעולה, בניית קשתות, משחקי הסוואה ועוד. משחק בריחה ייחודי ייקח את המטיילים במסע של משימות בעקבות 2 מלחים ביזנטיים שאנייתם טבעה לפני אלף שנה מול חופי אשדוד.

במהלך החג יתקיימו מגוון סיורים מודרכים מרתקים כגון גלישת חולות, סיור גרפיטי, סיור טעימות ועוד.

לפרטים נוספים ולהרשמה לפעילויות: באתר תיירות אשדוד https://Visit.Ashdod.muni.il/

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר