כסף מזומן שנתפס
כסף מזומן שנתפס

תושב אשדוד חשוד שלא דיווח על הכנסות של 6.5 מיליון ש"ח

האיש חשוד להשמטת הכנסות משותפותו בסכום כולל של כ-6.5 מיליון ש"ח. הוא חשוד כי לא העביר כלל למייצג שלו את ההכנסות מהשותפות. "מדובר ככל הנראה בטעות והאמת תצא לאור", מסר סנגורו

פורסם בתאריך: 8.3.21 12:49

     

תושב אשדוד, הובא בפני בית משפט השלום בירושלים בחשד להשמטת הכנסות בסכום כולל של כ-6.5 מיליון ש"ח.

השופט אלעד לנג נעתר לבקשת פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום, ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי החשוד, תושב אשדוד הוא בעל שותפות זאת בנוסף להיותו בעל עסק באשדוד. במסגרת פעילות שביצע פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום בשיתוף פקיד שומה אשקלון, עלה חשד כי האיש השמיט את הכנסותיו מהשותפות ולא דיווח למס הכנסה עליהן כלל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעקבות החשד, נפתחה חקירה גלויה וביום רביעי האחרון (3/3) נערכו חיפושים במסגרתם נתפסו מסמכים רבים וניירות עבודה והוא נלקח לחקירה. מהחקירה עולה כי הוא העלים בין השנים 2013-2016 את הכנסותיו מהשותפות, ובאופן שיטתי לא העביר את דו"חות השותפות למייצג שהגיש את הדו"חות האישיים שלו למס הכנסה. על פי החשד הוא השמיט הכנסות בסכום כולל של כ-6.5 מיליון ש"ח.

השופט אלעד לנג מבית משפט השלום בירושלים שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם ערבות עצמית על סך 500,000 ש"ח, ערבות צד ג' על סך 100,000 ש"ח, הפקדת מזומן בסך 60,000 ש"ח וצו עיכוב יציאה מהארץ.

סנגורו, עו"ד עמית זיו מסר בתגובה: "הלקוח שלי עוכב לחקירה, וכרגע החקירה נמצאת בעיצומה הדברים מתבררים. מדובר ככל הנראה בטעות ולא באיזו שהיא כוונה להשמיט הכנסות ובכך לפגוע בקופה הציבורית. מדובר בעסק עובד, משלם מיסים ואנחנו סומכים על רשויות החקירה שיסיימו את מיצוי החקירה כמה שיותר מהר והאמת תצא לאור".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר