האוטובוס המחופש של אפיקים
האוטובוס המחופש של אפיקים

"לעודד ילדים בסיכון גבוה": אוטובוס תיבת נוח שימח את ילדי "צוהר הלב"

לבית הספר לחינוך מיוחד "צוהר הלב" באשדוד, הגיע היום אוטובוס מחופש מטעם חברת אפיקים שהפך לתיבת נוח אחת גדולה המכילה סוגים שונים של הפעלות לפורים. זאת לאחר סגר ארוך קשה ומתיש בו ילדים עם מוגבלויות בסיכון גבוה ותפקוד נמוך לא יכלו לצאת מהבית

פורסם בתאריך: 22.2.21 19:57

     

פורים בפתח, במסגרת יוזמה למען הקהילה של חברת התחבורה הציבורית אפיקים, עובדי החברה הגיעו עם אוטובוס מחופש לתיבת נוח לכבוד חג הפורים. האוטובוס הגיע היום לבית הספר "צוהר הלב" באשדוד, בית ספר לחינוך מיוחד המכיל ילדים עם לקויות למידה, שפה והתנהגות, פיגור שכלי ואוטיזם. האוטובוס הגיע עם הפעלות, תחפושות, משלוחי מנות, מוזיקה וריקודים.

 

האירוע מגיע לאחר משבר ממושך בבתי ספר ובקרבת ילדים בסיכון וקשיי תפקוד בפרט. בעקבות משבר הקורונה, לאחר סגרים ממושכים בהם הילדים היו מסוגרים בבתים ללא יכולת לצאת וליהנות.

האוטובוס המחופש של אפיקים

האוטובוס המחופש של אפיקים

"אנו באפיקים מאמינים שכל אדם הוא עולם ומלואו ונעשה כל מה שביכולתנו לתת ולשמח", מסר עודד כהן, מנכ"ל חברת אפיקים, "חשוב לנו לקחת חלק מהקהילה במיוחד בערים בהן אנו פועלים ולהיות מעורבים, כל עוד אנחנו יכולים לעודד ולשמח ילדים בסיכון גבוה שתקופה ארוכה לא יצאו מהבית בשל משבר הקורונה זה מה שנעשה ונוציא מזה את המיטב. החלטנו להרים את הכפפה ולעשות עבורם משהו משמח, שובר שגרה, שיעלה להם חיוך ולא יאבדו את עצמם וילדותם בתקופה שכזו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר