עצור. צילום: דוברות המשטרה
עצור. צילום: דוברות המשטרה

חזר למקום הפשע: השופטת שחררה את החשוד והוא פרץ שוב לאותו עסק באשדוד

לאחר שפרץ פעמיים לאותו בית עסק בהפרש של כמה שעות, נעצר תושב אשדוד. בית המשפט שחרר אותו למרות התנגדות המשטרה והפעם הוא נתפס על חם כשהוא פורץ בפעם השלישית לאותו בית עסק

פורסם בתאריך: 21.2.21 11:40

     

הסיפור הזה החל לפני כשבועיים, אז התרחשה פריצה לבית העסק שעל סנטר באשדוד, במהלך שבת. המשטרה אספה סרטונים מהמקום ובהם נראה החשוד, תושב אשדוד בן 35, מגיע עם הרכב של אשתו, פורץ לבית העסק, מוציא משם סחורה ומעביר אותה מעבר לחומה.

במהלך החקירה עלה החשד כי הוא פרץ לאותו בית העסק פעמיים באותו היום, בהפרש של כמה שעות, ובסך הכל גנב סחורה בשווי של כ-50 אלף ש"ח. הוא נעצר בשבוע שעבר ובחקירתו הסביר בהתחלה כי גנב כדי לממן אוכל לאמו, אך בהמשך שינה את גרסתו והכחיש את הפריצה. אשתו אף היא נחקרה בתיק ושימשה לו סוג של אליבי.

חלק מהסחורה הגנובה. צילום: דוברות המשטרה

חלק מהסחורה הגנובה. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה החליטו להאריך את מעצרו ופנו לבית המשפט. תחילה הוארך מעצרו בימים ספורים, ובעת הארכת המעצר השנייה שלו ביקש סנגורו לשחרר אותו למעצר בית כאשר אשתו מפקחת עליו. המשטרה התנגדה לבקשה הזאת ודרשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים.

השופטת דורית בונדה, כתבה בהחלטתה כי החקירה אמנם רחוקה מסיום, אך ניתן לשחרר את החשוד למעצר בית בפיקוח של אשתו.

השופטת דורית בונדה. צילום: אתר בתי המשפט

השופטת דורית בונדה. צילום: אתר בתי המשפט

המשטרה התנגדה וערערה על כך לבית המשפט המחוזי. בבקשתה טענה המשטרה כי שגתה השופטת שאישרה לחשוד לשהות במעצר בית, מאחר ולא ניתן לסמוך עליו כי הוא עצמו ציין בחקירתו כי הוא מבצע את העבירות לצרכים כלכליים וכן "אינו נרתע אף מלשוב לאותו המקום ולבצע את המיוחס לו", נכתב בבקשה.

עוד נכתב כי לא ניתן לסמוך על אשתו כערבה, מאחר והיא מגוננת עליו ואף משמשת לו מעין אליבי.

השופט המחוזי אלון אינפלד שמע את הטענות ואף ביקר את "איכות" המפקחת, שהיא כאמור אשתו, "שיש מקום לחשוד שלא דיברה אמת בחקירתה". למרות זאת החליט השופט לשחרר אותו למעצר בית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אלא שכאן זה לא הסתיים וביום שישי האחרון הוזעקו שוטרי תחנת אשדוד שוב לשעל סנטר, בשל דיווח על פריצה למקום. השוטרים שהגיעו למקום, הבחינו בחשוד כשהוא, על פי החשד, מתעסק עם סחורה אותה גנב מהמקום ואת חלקה השליך לשיחים בסמוך ככל הנראה במטרה לאסוף אותה במועד מאוחר יותר.

הוא נעצר מיד לחקירה בחשד להתפרצות וגניבה, והפעם מעצרו הוארך אתמול על ידי בית משפט השלום בשלושה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר