מאי שריקי ואפרת ביזאווי מכיתה ו' בבית הספר הרוא"ה
מאי שריקי ואפרת ביזאווי מכיתה ו' בבית הספר הרוא"ה

בעקבות הסגר: תיכון אמית י' מסייע לילדי כיתות ו' בעיר במתמטיקה

פורסם בתאריך: 31.1.21 16:18

     

לאור העובדה כי משבר הקורונה יצר פער לימודי עצום לתלמידים, בבית החינוך אמית י' אשדוד נרתמו כדי לעזור לכולם. בימים האחרונים יצא הצוות החינוך בחלוקת חוברת מתמטיקה מקצועית שתעזור לכלל תלמידי כיתה ו' באשדוד להגיע מוכנים לתיכון – במתנה.

מדובר בחוברת מקצועית בהוצאת משבצת ובעריכת גבי יקואל ורנה זלוטק המקיפה את כל הנושאים בחשבון הנלמדים בבית הספר היסודי ונדרשים לחטיבת הביניים.

מאז יצאה היוזמה לדרך, עשרות הורים פנו לבית הספר לקבלת החוברת, אשר תחולק ללא תשלום דרך בתי הספר היסודיים או בהגעה למזכירות אמית י', עד גמר המלאי.

"מאוד שמחתי לקבל את הספר, במיוחד בתקופה הזאת שאין בית ספר ויותר קשה להתכונן לחטיבת הביניים", סיפר איתי, תלמיד כיתה ו' באשדוד, "אני מקווה להצליח ולהצטיין במתמטיקה, ובזכות הפעילות שלכם, הסיכוי שזה יקרה טוב יותר".

מוטי ארבל, מנהל אמית י' אמר כי "החוברת מיועדת לכולם. גם לאלו שיבואו ללמוד אצלנו ונצעד איתם יד ביד, וגם לאלו שיבחרו במקום אחר ויצעדו לבד. העתיד של כלל התלמידים חשוב לנו. ההצלחה של הדור הבא של אזרחי המדינה, היא ההצלחה של כולנו. הידע שלנו הוא משאב שנשמח להעניק לכם בכל מקום בו תבחרו ללמוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר