אקדח שנתפס בפשיטה
האקדח שנתפס בפשיטה

"מצאתי את האקדח במסיבת טבע": הוארך מעצרם של אב ובנו מאשדוד בחשד להחזקת נשק

המשטרה הגיע לביתו של מלווה בריבית מאשדוד, ומצאה אקדח גנוב בכספת. הבן טען כי מצא אותו במסיבה והאב טען כי לא ידע איך לתת אותו למשטרה. "צעקתי על הילד שהביא את זה", סיפרה האם. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 23.1.21 21:11

     

ביום חמישי בבוקר פשטה המשטרה על עשרות בתים באזור אשדוד ואשקלון במסגרת מבצע "אשראי הוגן" שעסק בעבירות כלכליות של מלווים בריבית.

בביתו של תושב אשדוד, בעלים של חברת לוגיסטיקה, שעוסק גם בהלוואות בריבית, מצאה המשטרה אקדח בתוך הכספת ובדיקה מהירה העלתה כי מדובר באקדח שנגנב לפני 17 שנה, לצד כדורים ומחסנית וגם כמות קטנה של סמים. בנו של בעל הבית, בן 21, סיפר כי מצא את האקדח לפני 10 ימים במסיבת טבע ליד ירושלים והביא אותו הביתה. הוא סיפר כי לא ידעו איך להחזיר אותו למשטרה, אז האב שם אותו בכספת.

השוטרים פושטים על הבתים

השוטרים פושטים על הבתים

במשטרה טענו כי יש סתירה בין העדויות של האב והבן ולכן שניהם נעצרו בחשד לעבירה של גניבת נשק, נשיאת נשק, החזקת נשק וקשירת קשר לעשות פשע. האב חשוד גם בעבירות מס וגם בעבירה של החזקת סמים.

סנגורם של השניים דרש לשחרר אותם, מאחר ועל העבירות הללו לבד אין צורך לעצור כי האקדח לא בידם והם נטולי עבר פלילי, חוץ מהאב שיש לו עבר ישן מאוד.

האמא הגיעה לבית המשפט וסיפרה שם: "אני ידעתי שיש נשק בבית. וצעקתי על הילד שהוא הביא את זה. מצאתי לנכון לשמור את זה בכספת".

השופט אבשלום מאושר הורה לשחרר אותם למעצר בית בפיקוח של האם, אלא שהמשטרה ערערה על כך לבית המשפט המחוזי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השופט גיל דניאל קבע כי "נוכח המסוכנות הגבוהה הנשקפת מהעבירה" המיוחסת לאב ולבנו "הרי שאין זה נכון להורות בשלב זה על שחרור המשיבים לחלופה, כל עוד לא בוצעו פעולות החקירה הנדרשות על מנת להבהיר את הנסיבות" והורה על הארכת מעצרם עד ליום שני.



 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר