נמל אשדוד. צילום: רענן כהן
נמל אשדוד. צילום: רענן כהן

מתקדמים ברפורמה: מחלקת הים של נמל אשדוד עברה לחברת נמלי ישראל

מחלקת הים של חברת נמל אשדוד עברה לניהולה של חברת נמלי ישראל, העברת הפעילות תאפשר את קידום התחרות בנמלים הקיימים והחדשים ושיפור השירות לטובת סחר החוץ של מדינת ישראל

פורסם בתאריך: 3.1.21 22:54

     

מחלקת הים של חברת נמל אשדוד עברה אל ניהולה של חברת נמלי ישראל (חנ"י) – מהלך שאמור לקדם את פתיחת ענף הנמלים לתחרות. מחלקת הים, האחראית לניהול התעבורה הימית במרחב הנמל וכן מתן שירותי ניתוב האוניות וגרירתן וקשירתן לרציפים, תנהל מעתה את כניסתן ויציאתן של האוניות הן לנמל אשדוד הוותיק והן לנמל הדרום הסמוך אליו שייפתח לפעילות בשנה הקרובה ולתאגידים נוספים הפועלים במרחב הנמל.

מחלקת הים עוברת לחנ"י

מחלקת הים עוברת לחנ"י

המעבר של מחלקת הים של אשדוד מצטרף להעברת מחלקת הים של נמל חיפה לחנ"י לפני כחודשיים. בחנ"י מסבירים כי שינוי מבני זה נועד להבטיח את הגברת התחרות והיעילות בין הנמלים הקיימים והחדשים, וזאת באמצעות ניהול המרחב הנמלי ע"י חנ"י המשמשת כ-landlord, באופן מקצועי ושוויוני.

עוד הוסיפו בחנ"י כי לקראת קליטת פעילות מחלקת הים שודרגו מערכי ההדרכה והוקמו חדרי בקרה חדשים – "כל זאת במטרה לחולל מהפכה במתן שירותי תעבורה ימית בנמלים, שתקדם רמת שירות גבוהה יותר ותביא להוזלת מחירים למען הכלכלה הלאומית ולסחר החוץ במדינת ישראל", כך נמסר.

"אנו מתקדמים עוד שלב נוסף לקראת השלמת הרפורמה בענף הנמלים, וחיזוק חברת נמלי ישראל כ-landlord בכל הנוגע לתחום שירותי הים וניהול התעבורה הימית בנמלי ישראל", מסר מנכ"ל חברת נמלי ישראל, שלמה ברימן, "לאחר המעבר המוצלח של מחלקת הים בחיפה לניהולה של חנ"י, אנו שמחים לקלוט את מחלקת הים של אשדוד ולשיתוף פעולה פורה לקראת העידן החדש בשירותי הנמלים בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר