צילום: אורי קריספין
צילום: אורי קריספין

הפקת אופנה אביבית וחגיגית

לכבוד חג האביב אורי קריספין ארגן לנו הפקת אופנה צבעונית. אין זו הגדה

פורסם בתאריך: 18.4.19 21:21

     

לניחוחות האקונומיקה והפנטסטיק התיישבתי בין כל הבלגן לכתוב כמה מילים על הפקת החג ועל פסח בכלל. חג הפסח, ובשמו חג הניקיונות ,מגיע אלינו פעם בשנה ועושה לנו סדר בבלגן. יש כאלה שהניקיונות בחג מעניינים אותם כקליפת השום, ויש את אלה שכבר התחילו את היסטריית הניקיונות בפורים, ואין אפילו אפשרות להשחיל פגישה לקפה.

כשאישה מריחה אקונומיקה – כולם נוטים להסכים עם זה – היא תופסת פיקוד בבית, והבעל הולך ודואג לחומרי הניקוי. אממה, בשנים האחרונות אני נתקל בתופעה הפוכה לגמרי שחלק נכבד מהגברים שאני מכיר (ואני בתוכם) תופסים פיקוד בניקיונות, ובהם נדבק ריח הפנטסטיק. אני מטבעי אוהב ניקיון, אז ככה שאין לי שום בעיה שאשתי שתחיה תקבל עליה את מסיבת הבייביסיטר ואני אקרצף בלטות.

מקטנות גדלתי בבית שחודש לפני פסח אוכלים בחוץ, במדרגות, במחסן וסתם על המדרכה, ושלא בטעות ייכנס גרגיר של חמץ למחוזותינו. ואם יש משהו שהכי מצחיק, זה התחרות מי מנקה יותר, מי יוזמת יותר ומי הולכת כמה צעדים קדימה ומפרקת את המנוע של מכונת הכביסה. ומה חשבתם? השכנה ממול תרים ידיים לנוכח פירוק מכונת הכביסה? הייתה לי שכנה שגם את המקרר והמיקרוגל פירקה לגורמים, זה שלא הצליחה להרכיב חזרה את הגורמים זה לא כל כך עניין אותה, העיקר שהחלקים נקיים ונוצצים. בתכלס, החג הכשר הזה כן מיטיב עם אלה שאחת לשנה מנקים, הללויה.

אפרופו התחדשות, כשמגיע הרגע להרים הפקת אופנה אביבית, כרגיל אני מזעיק צוות, שמעבר להיותו מאופר, מצוחצח ולבוש יפה חייב שיביא איתו בשורה. אז מה הבשורה שלנו השנה? אופנת הנקודות חוזרת ובגדול על כל גווניה, חליפות מחויטות נשארות איתנו באופנה גם השנה, וליל הסדר הולך להיות מחויט כתמיד. קבלו אזהרה, הצבעים בהירים יותר ושימו לב שאחת מהקושיות לא תישפך בטעות ותכתים את החליפה היקרה או שתאמצו את המנהג של השכנה ממול: בהתחלה היא דופקת הופעה כדי לסחוט מחמאות וברגע שמתחילים את קריאת ההגדה מחליפה למשהו נוח יותר או אם תרצו פיג’מה, שאיתה אפשר לקחת את כל הסיכונים. לסיום, בלי שום קשר לזה שאתם מנקים או לא, חג האביב תמיד מביא עמו בשורה חדשה, לבלוב פריחה אה ויש גם ממשלה חדשה-ישנה.לחיים!

שיער: ענבר בטש |איפור: לילך שפירא סיילס |ביגוד: ELZA, בוטיק אשדוד דוגמניות: תמי אליגולשווילי וגאיה שימשילשוילי |כתב וצילם: אורי קריספין

   

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר