היאנס ברנס
היאנס ברנס

היאנס וקטיה מציגות: שיגעון המיוזיקלי

על אפליקציית מיוזקלי שמעתם? אם אתם ילדים ובני נוער, כל הסיכויים שכן. שיגעון צילום הסרטונים עם המוזיקה ברקע, תנועות הגוף הקצביות והזזת השפתיים עובד אצלם חזק. שתי מיוזריות שהפכו לסוג של כוכבות בזכות החשיפה ברשתות מסבירות מה הקטע

פורסם בתאריך: 10.8.18 15:28

     

הורים, אתם מכירים את זה שהילדים שלכם מצלמים את עצמם בנייד, עושים כל מיני תנועות, ספק מוזרות, לקולו של שיר כזה או אחר משל היו מוזיקאים אמיתיים? אם כן, אתם לא לבד.

שיגעון המיוזקלי התפשט כמו אש בשדה קוצים כבר מזמן. יש כאלה, בנות ובנים, שהפכו את זה ליותר מתחביב. הם מעלים את הקליפים בכיכובם באמצעות האפליקציה (יישומון), מקבלים עוקבים ולייקים, והבולטים שבהם היו למושא הערצה בעיני אחרים שלעתים אף מנסים לחקותם. כך שהחיקוי והיצירתיות הולכים כאן יד ביד.

“זה לא החלום שלי”

היאנס ברנס, בת 15 וחצי, ממושב שדה עוזיה שליד אשדוד, עולה לכיתה י’ בתיכון באר טוביה. אחותה הגדולה ממנה היא אנג’ל ברנס שהפכה למפורסמת בזכות היישומון הזה שנקרא מיוזיקלי ובעיקר לאחר שכיכבה בסדרה “הבנים והבנות”.

היאנס, כמה עוקבים יש לך?

“60 אלף עוקבים ו-10 אלפים לייקים. אבל אני עדיין לא מגדירה את עצמי בתור כוכבת”, היא אומרת.

בואי תסבירי לנו בבקשה מה זה בעצם מיוזיקלי.

“מדובר באפליקציה שבה אפשר לעקוב אחריך ולראות איזה סרטונים אתה מעלה, אתה יכול להעלות סרטונים מצחיקים ולצלם את עצמך עושה ליפסינק — תנועות עם השפתיים כאילו שאתה שר. ילדה בת שמונה שאני עושה לה בייביסיטר למדה אנגלית בעזרת המיוזיקלי, דרך השירים, והיום היא פרפקט באנגלית, כך שזה יכול להיות גם לימודי”.

כמה סרטונים כבר עשית?

“1,000. 1,000 שהעליתי. זה נחשב כלום. לאחותי הגדולה אנג’ל יש 13 אלף”.

את רוצה להיות מפורסמת עוד יותר?

“כן. אבל זה לא החלום שלי. אני רוצה להיות רופאה מנתחת. הושפעתי מ’האנטומיה של גריי’, אני לומדת במגמת רפואה בבית הספר, וגם לוקחים אותנו לצפות בניתוחים בבתי חולים. אנג’ל אחותי ואני מצטלמות הרבה יחד, אנחנו חברות הכי טובות. לא תמיד זה היה ככה. היינו רבות המון, על בגדים ועל נעליים, על מה לא”.

באמצע השיחה היא מקבלת טלפון. “זה אבא שלי אני צריכה לענות”, היא אומרת. “הוא התקשר מהכלא”, אמרה לאחר רגע. “נשארו לו עוד שנתיים”.

הם חמישה אחים. ביום שהאב רוני נכנס לכלא לאחר שהורשע בעבירות מס, התברר שאימא יאנה בהיריון.

אפשר לעשות כסף מהמיוזיקלי?

“כן. פונים אלייך ומציעים לך להצטלם כדי לפרסם, לרשום את השם של העסק או החברה או להמליץ עליהם. אני לא ממש שם, אבל אחותי כן. אם יש קמפיינים שאני יכולה להצליח בהם, היא מפרגנת לי ומפנה את המפרסמים אליי. עכשיו למשל אנחנו מפרסמות את קרביץ ומהכסף אנחנו קונות לאחים שלנו ציוד לבית הספר. אנג’ל קנתה לעצמה אוטו מהכסף שלה, גם את השיעורים היא מימנה, כדי לעזור לאימא שלי, היא קוסמטיקאית ולא קל לפרנס לבד”.

כמה עוקבים יש לאנג’ל?

“חצי מיליון במיוזיקלי ו-215 אלף באינסטגרם”.

איך את מספיקה הכול?

“בלילה לומדת וביום עושה את כל השאר. לבילויים אין לי זמן”.

מאיפה השם המיוחד שלך – היאנס?

“כשהייתי בבטן של אימא שלי, היא עשתה תאונת דרכים באשדוד. היא נהגה באוטו ומשאית פגעה בה, והיא הצליחה להיחלץ בקושי דרך החלון. אז כשנולדתי קראו לי היאנס. גם לי קרה נס וגם לאימא כמובן”.

היאנס הולכת למפגשי מעריצים. ביום ראשון היא תתייצב באירוע שייערך במתחם ישפרו פלאנט בבאר שבע. אל הבמה יעלו שמונה בנות, ברנס היא אחת מהן, עם יותר ממיליון וחצי עוקבים ביחד, וייתכן שכמה מהמעריצים והמעריצות יצלמו איתן קליפים.

את המפגש הנוצץ יזמה המיוזרית דניאל בחוס מבאר שבע, בת 15 וחצי. יש באמתחתה 1,100 סרטונים ו-60 אלף עוקבים.

 

“היה לי סרטון שהגיע ל-100 אלף”

גם קטיה טיחמנוביץ’, בת 14 וחצי, תהיה שם בתור אחת המיוזריות. קטיה עולה לכיתה י’ במקיף ח’ באשדוד.

“אני מצלמת סרטונים עם שירים לועזיים בעיקר”, היא מעידה. “הקליפ הכי חזק שלי הוא עם השיר של דרייק ‘אין מיי פילינג’, נראה לי שקיבלתי עליו 5,000 לייקים. הוא הפך אותי לפופולארית. אבל היה לי סרטון שהגיע ל-100 אלף”.

יש לה 74 אלף עוקבים וקרוב ל-8,000 לייקים.

“אני מאוד אוהבת זה, כבר העליתי כ-800 סרטונים ורוצה להגיע למיליון עוקבים”, היא אומרת ומוסיפה: “בזמן האחרון אני מעדיפה לבלות ולהיות פחות בטלפון, אני משתדלת להעלות סרטון אחד בממוצע בכל יום או יומיים”.

איך הגעת לזה בהתחלה?

“ראיתי מישהי שהעלתה סרטון, נכנסתי והתחלתי להעלות סרטונים משלי, ראיתי שמתחילים לעקוב אחריי ולתת לי לייקים וקיבלתי את הפיצ’ר ומשם התפרסמתי".

מה אומרים במשפחה?

“אימא שלי מתגאה ומראה לכולם את הסרטונים ומתלהבת. בעבר הייתי עושה סרטוני קומדיה עם אח שלי הקטן, עכשיו הוא כבר גדול יותר”.

קטיה טיחמנוביץ. צילום: יח"צ

קטיה טיחמנוביץ. צילום: יח"צ

רוצה להיות כוכבת?

“זה לא משהו שהיה חשוב לי, ככה זה יצא ואני זורמת עם זה, זה כיף. אני עוסקת קצת גם בדוגמנות. חוסכת לי כסף”.

תחביבים?

“ספורט. פעם רקדתי היפ הופ”.

מה את רוצה לעשות כשתהיי גדולה?

“אין לי תשובה כרגע. כשהייתי קטנה נורא רציתי להיות רופאה. אימא שלי רופאה נוירולוגית בבית חולים ברזילי והיא הייתה דוגמה עבורי. לפעמים היא אומרת לי לעזוב את המיוזיקלי ולהתרכז יותר בלימודים”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר