כתמי דם בזירת הרצח. צילום: דור גפני
כתמי דם בזירת הרצח. צילום: דור גפני

מכות רצח: הכה את אמו למוות ב-2017 והיום הורשע

אירינה קפוסטין בת ה-66 מאשדוד נמצאה חבולה בדירת בנה שהזעיק את המשטרה, ומותה נקבע כעבור זמן קצר. הוא טען שמצא אותה כך אך היום הכריע בית המשפט שהוא הרוצח. הסיבה נותרה בגדר תעלומה

פורסם בתאריך: 20.7.20 13:51

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום את ארטיום קפוסטין, בן 36 מאשדוד ברצח אמו, אירינה קפוסטין. הרצח התרחש בדירתו השכורה של הנאשם, ברחוב קדושי בלזן שברובע א', בליל 15 בינואר 2017.

המנוחה התגוררה במרחק של כ-200 מטר משם, בהוסטל שסמוך לגבעת יונה. בסביבות חצות הגיע לבקרו לאחר שמוקדם יותר באותו יום שאל ממנה את כרטיס האשראי שלה וכשניסה למשוך באמצעותו כסף וטעה כמה פעמים בקוד, הוא נבלע במכשיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לפי כתב האישום שהוגש נגדו הוא היכה אותה באכזריות בלתי נתפסת, שבר את צלעותיה עד שלא יכלה לנשום, גרם לה לדימומים ושברים נוספים בגופה ווכתוצאה מהחבלות היא מתה.

קפוסטין שכבר הורשע לפני כן בתקיפת אמו, הכחיש וטען שמצאה את אמו חבולה ומחרחרת ואז התקשר למשטרה. צוות מד"א ניסה להציל את חייה אך נאלץ לקבוע את מותה במקום.

זירת הרצח באשדוד. צילום: דוברות המשטרה

זירת הרצח באשדוד. צילום: דוברות המשטרה

השופט אריאל חזק קבע, ש"מדובר בתיק של ראיות נסיבתיות, שיובילו למסקנה אחת ויחידה, שלפיה הנאשם היה זה שרצח את אמו, בתוך ביתו או בחצר הבית".

יחד עם זאת הוא לא קיבל את עמדת הפרקליטות שמדובר ברצח שמחייב מאסר עולם. שני שופטי ההרכב ואגו ואיינפלד הסכימו אתו. ההחלטה על גזר הדין תינתן בהמשך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר