נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל
נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל

התפתחות דרמטית בחקירת הרצח מ-2006: החשוד שיחזר וקרוב משפחה נעצר

ובתוך כך במשטרה אומרים שאולג דוליה החשוד ברצח שאירע בשנת 2006, ושנעצר לפני כשלושה שבועות - שיחזר אותו אתמול

פורסם בתאריך: 15.6.20 20:42

     

החשוד הנוסף שעצרה המשטרה אתמול בתיק הרצח של קלרה רבין מאשדוד הוא קרוב משפחתה, איגור קוסיאק, בן 50. מעצרו הוארך היום עד יום שני הבא.

אחד החשדות שנבדקים בעניינו הוא שהעביר מידע על כך שבדירה מוחזק כסף. יחד עם זאת בבקשת המעצר שהוגשה היום לבית משפט השלום באשקלון נכתב שהוא חשוד בכל סל העבירות בתיק, כולל בגרימת מוות בכוונה תחילה. הוא מכחיש את המיוחס לו, אך אמר שמכיר את את העצור הראשון בפרשה ועבד אתו באותה תקופה.

עו"ד נועם בונדר, שמייצג את קוסיאק מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר הערב: "איגור מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותסיים את החקירה בהקדם".

רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בתוך כך חלה התפתחות נוספת בחקירה. לפי המשטרה אולג דוליה העצור המרכזי בפרשה כבר שיחזר את הרצח.

"אנו מתחילים הכל מחדש", אמר נציג ימ"ר לכיש, אתמול בבית המשפט, "אתמול החשוד קשר עצמו למעורבות ברצח ואף עשה שחזור. מסר את שמות השותפים שהיו אז. אנו מתחילים פרק חדש".

רבין נרצחה ב-23 באוגוסט 2006. היא הומתה בדירתה שברחוב הרב מימון ברובע ב' בדקירות ובחניקה. תיק הרצח נותר פתוח ובלתי פתור במשך כל השנים שעברו.

בחודש אפריל צץ קצה חוט חדש שבסופו של דבר הוביל את החוקרים לפריצת דרך ולמעצרו של תושב אשדוד בשם אולג דוליה, בן 54. הוא נעצר לאחר שנמצאה התאמה בינו לבין DNA שנמצא בזירת הרצח.

 

 

דוליה נעצר לפני קרוב לשלושה שבועות בחשד שרצח את רבין. הוא הכחיש כל קשר לרצח וגם להימצאות בזירה. אתמול הוארך מעצרו בפעם הרביעית – עד ל-22 בחודש.

משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

מטה מרחב לכיש. צילום: דור גפני

חוקרי ימ"ר לכיש סבורים שהרצח החל מפריצה ושוד שהסתבכו. הפורצים הגיעו לדירה לאחר ששמעו שיש בה הרבה כסף, אבל לאחר שהפכו את הבית לא מצאו אותו. בעלה של רבין, שהיה בזמן הרצח בחו"ל, דאג להוציא את החסכונות ולהעבירם למקום מבטחים עוד קודם לכן.

החקירה בימ"ר לכיש, בפיקודו של סנ"צ ליאור זוהר, נמשכת והתיק מלווה בידי פרקליטות מחוז דרום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר