עו"ד גיל הראל צילום: יח"צ
עו"ד גיל הראל צילום: יח"צ

עף מהאופנוע בעקבות כדור על הכביש ויפוצה

כמיליון ורבע שקל פיצוי לתושב שנפגע בתאונת קטנוע בגלל כדור שעף לכביש

פורסם בתאריך: 24.3.20 11:23

     

תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו שנפגע בתאונת אופנוע יזכה לפיצוי כולל של כמיליון ורבע שקלים. כך עולה מהסכם פשרה בעקבות תביעה שהגיש באמצעות באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל נגד הביטוח הלאומי ונגד הפול- המאגר הישראלי לביטוחי רכב.

מהתביעה שהוגשה להית המשפט המחוזי בירושלים, עולה כי העובד, אב לארבעה, רכב בשעת לילה על אופנוע מסוג סאן יאנג ברחוב הצבעוני באשדוד ובמהלך הנסיעה עלה על כדור שעף לכביש. כתוצאה מכך האופנוע החליק והאופנוען נפל על הכביש וסובב את רגל שמאל. לאחר התאונה הוא פנה לבית החולים קפלן והתלונן על כאבים בברך וקרסול שמאל. בבדיקה התברר כי הוא שבר את קרסול שמאל. רגלו הושמה בגבס והוא שוחרר מבית החולים כשהוא נעזר בהליכון וקביים.

מספר חודשים לאחר התאונה, פסיכיאטר קבע כי כתוצאה מהתאונה, עובד העירייה סובל מפוסט-טראומה. כחצי שנה לאחר התאונה הוא נאלץ לעבור בבית חולים קפלן, ניתוח לאיחוי השבר באמצעות ברגים. ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי  קבעה כי הוא סובל מנכות בשיעור של 41 אחוזים בגין הגבלה בתנועות הקרסול.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל טענו בתביעה כי מאז התאונה, עובד העירייה סובל מכאבים והגבלה, נדרש להיות במעקב רפואי וזקוק לעזרה רבה מבני משפחתו בביצוע פעולות שונות הן לצרכיו האישיים והן לצורכי עזרה במשק ביתו. מאז התאונה וכתוצאה מהתאונה, הוא  מתקשה לתפקד כרגיל והדבר משפיע רבות על הפעילויות אותן נהג לבצע   לפני התאונה ללא כל בעיה.  עוד נטען כי בהתחשב בסוג וחומרת פגיעתו של העובד, יש להניח כי מצבו יחמיר בעתיד. בנוסף שכרו נפגע כי בעירייה הוחלט להעבירו  לתפקיד משרדי שאופק הקידום בו אפסי.

העובד  ביקש מבית המשפט, לפסוק לו פיצוי הולם עבור הפסדי שכר, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, הוצאות ניידות ונסיעות. בעקבות התביעה סוכם עם הביטוח הלאומי וביטוח הפול, כי העובד יזכה לפיצוי כולל בסך של כמיליון ו-250 אלף שקל עד ליציאתו לפנסיה.

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר