תומר אלפסי. צילום מתוך אינסטגרם

אישום: תומר אלפסי דרס את נדב בוחניק ואחר כך דקר אותו למוות וברח

בפרקליטות מאשימים את תומר אלפסי ברצח אבל לא בעבירה החמורה יותר של רצח בנסיבות מחמירות. הסיבה, לפי הנטען: לא היו ראיות שהוא אכן תכנן מראש להמית את בוחניק

פורסם בתאריך: 16.3.20 11:19

     

הרצח של נדב בוחניק בן 23 מאשדוד לפני יותר מחודש זיעזע את העיר. לפני זמן קצר הוגש כתב אישום נגד תומר אלפסי שהיה גם החשוד המרכזי ברצח לכל אורך החקירה שנוהלה בתחנת המשטרה באשדוד.

המניע לרצח הוא כפי שנחשף ב"כאן דרום": סכסוך מוקדם בין השניים ורצונו של הרוצח "לסגור חשבונות".

נדב בוחניק ז"ל, מהאלבום הפרטי, באדיבות המשפחה

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום, על רקע סכסוך בין הנאשם למנוח, גמלה בלבו של הנאשם לפגוע במנוח. ביום שני, 10.2.2020, בשעות היום, הבחין הנאשם במנוח רכוב על האופנוע באשדוד, עקב אחריו עד שהצליח להתקרב עם הרכב אל האופנוע, האיץ את המהירות ופגע במכוון באופנוע בעוצמה. מעוצמת הפגיעה האופנוע התרומם, נזרק לכביש, המנוח הוטל על הקרקע והנאשם דרס אותו ועצר את הרכב.

לאחר מכן, יצא הנאשם מהרכב כשעל גופו סכין עם להב באורך של לא פחות מ- 7.5 ס"מ, ניגש אל המנוח, וניסה למשוך אותו מהמקום. המנוח התנגד והנאשם הפילו על הכביש, ובעוד המנוח על הרצפה, התפתח בינו לבין הנאשם מאבק, שבמהלכו השתחרר המנוח  מאחיזתו של הנאשם והצליח לברוח ממנו, אך הנאשם תפס אותו, שלף את הסכין ודקר אותו באמצעות הסכין שלוש דקירות בבטן ובחזה. לאחר ביצוע הרצח, חזר הנאשם אל הרכב ונסע מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רצח וחבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אלפסי, כך לפי כתב האישום, נסע במכונית מרצדס ועקב אחרי בוחניק. "בהגיעם לרחוב מונטפיורי סמוך למרכז "טופז" הצליח הנאשם להתקרב עם הרכב אל האופנוע כך שנסע בצמוד אליו מאחור ואז האיץ את מהירות נסיעתו ופגע במכוון באופנוע בעוצמה, והכל בכוונה להטיל במנוח נכות או מום או לגרום לו לחבלה חמורה. מעוצמת הפגיעה האופנוע התרומם ונזרק לכביש. המנוח הושלך מהאופנוע ונחת עם גופו על הכביש. רכבו של הנאשם עלה על גופו של המנוח שהיה מוטל על הכביש ונעצר.

"עובר אורח שהבחין במנוח, רץ לסייע לו. הנאשם נסע עם הרכב לאחור ולאחר שעובר האורח סייע למנוח לקום על רגליו ולהתרחק מהרכב, נסע הנאשם עם הרכב מספר מטרים קדימה, נעצר ויצא מהרכב כשעל גופו סכין עם להב באורך של לא פחות מ- 7.5 ס"מ. הנאשם ניגש אל המנוח אחז בבגדיו וניסה למשוך אותו מהמקום, אך המנוח התנגד והנאשם הפילו על הכביש. בעוד המנוח על הרצפה התפתח בינו לבין הנאשם מאבק שבמהלכו השתחרר מאחיזתו של הנאשם והצליח לברוח ממנו, אך הנאשם שב ותפס אותו והקסדה שחבש המנוח הורדה מראשו.

שד רוטשילד. צילום: לירון מולדובן

שוטרים בזירת הרצח בשד' מונטיפיורי ליד מרכז טופז. צילום: לירון מולדובן

אלפסי, כך מגולל כתב האישום, שלף את הסכין שהחזיק על גופו, "בכדי להגן על עצמו הכה המנוח את הנאשם בידו באמצעות הקסדה וניסה לברוח מהמקום, אך הנאשם הצליח לתפוס את המנוח ודקר אותו באמצעות הסכין שלוש דקירות – האחת בבטן מימין ושתיים באזור חזה עליון ימין, והכל בכוונה לגרום למותו. בהמשך למתואר, חזר הנאשם אל הרכב ונסע מהמקום. המנוח הפצוע והמדמם לחץ בידו על פצע הדקירה בבטן מימין חצה את הכביש ועלה במדרגות המובילות אל הכניסה למרכז "טופז", שם הבחין בעובדת במרכז.

"המנוח ביקש מהעובדת שתלחץ על מקום הדקירה והיא פשטה את הסריג שלבשה וניסתה באמצעותו ללחוץ על מקום הדקירה ולעצור את הדימום, עד להגעת כוחות ההצלה למקום. כעבור זמן קצר המנוח החל לפרכס ואיבד את הכרתו. כוחות הצלה שהגיעו למקום, מצאו את המנוח מדמם באופן מאסיבי, עם דופק צווארי חלש, חסר הכרה וללא נשימה. כעבור זמן קצר ליבו של המנוח הפסיק לפעום ובוצעו בו פעולות החייאה מתקדמות שלא צלחו ומותו נקבע בשעה 15:30".

שער כאן דרום 14.2.20

בבקשת המעצר נכתב, כי "המשיב גמר בליבו לפגוע במנוח בשל סכסוך וכשהבחין במנוח רוכב על אופנוע, עקב אחריו וכשהייתה לו הזדמנות דרס אותו עם רכבו, יצא מהרכב וניסה לגרור אותו מהמקום. כשלא הצליח והמנוח התנגד שלף המשיב סכין שהייתה על גופו, דקר אותו 3 דקירות – אחת בבטן ימין ושתיים בחזה עליון ימין וברח מהמקום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר