משטרת אשדוד ומטה מרחב לכיש. צילום: דור גפני
מטה משטרת מרחב לכיש ותחנת אשדוד. צילום: דור גפני

שוב: שוטר מאשדוד נעצר בידי מח"ש

חשוד במעורבות באירוע של סחיטה בכוח ובאיומים. סנגורו: "מכחיש את החשדות נגדו באופן חד משמעי". לפרשה, שאותה חוקרת ימ"ר מרכז של המשטרה, השתרבב שמו של עבריין מוכר

פורסם בתאריך: 1.3.20 21:24

     

שוטר סיור בן 36 מאשדוד נעצר היום בידי המחלקה לחקירות שוטרים, מח"ש, בחשד למעורבות באירוע של סחיטה באיומים במהלך חודש דצמבר.

במח"ש חושדים שהוא שכר את שירותיהם של עבריינים כדי לגבות חוב של מיליון שקל עבור אמו. מעצרו של השוטר החשוד, שעובד בתחנת המשטרה באשדוד, הוארך היום בבית המשפט בראשון לציון עד יום חמישי. גם אמו, תושבת קריית גת, נעצרה.

הסנגור, עו"ד אודי בר, אמר בדיון: "מדובר בחשוד שנעצר בהפתעה, הוא לא מעורב בשום אירוע פלילי, מדובר בשוטר מצטיין שזה אך צריך להיות בקורס מתקדם במשטרה. כל עוולו זה שאמו נעצרה ויש לה סכסוך עסקי עם המאויים שעדיין הפרטים שם מתבררים, ואני מבקש לשקול את שחרורו בתנאים, יש לי ערבים טובים שיכולים לפקח עליו במעצר בית מלא. להערכתי זה לא יכול לפגוע בחקירה בגלל המעורבות המינימלית שלו, ככל שבית המשפט ירצה להאריך את מעצרו בכל זאת, אבקש שהמעצר יהיה במתקן משטרתי ולא במתקן רגיל. מדובר בשוטר סיור שבא בחיכוך עם עבריינים ואני מבקש לשמור עליו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




את הפרשה כולה, שבה יש כ-10 חשודים, חוקרת היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז מרכז. בין העצורים נמצאים גם חשודים מגן יבנה ואזור המרכז.

"מדובר בסכסוך אזרחי עסקי בין חייב לאמו של השוטרה ולרשויות האכיפה לא הייתה סיבה לעצור אותו", מסר עו"ד בר ל"כאן דרום". "יתכן", הוסיף, "שהחייב פעל באופן שפעל כדי להרחיק את נושיו. הלקוח שלי מכחיש את החשדות נגדו באופן חד משמעי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר