התייחסות ראשונה: השוטר דביר אלון

אחרי שבוע במעצר: הבלש דביר אלון שוחרר והורחק מהתחנה

אנשי המחלקה לחקירות שוטרים לא הצליחו לחדור לטלפון הנייד של אלון, שחשוד בקבלת שוחד, והוא שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 30.1.20 08:05

     

בית המשפט שיחרר אתמול, רביעי, את השוטר דביר אלון מאשדוד בתנאים מגבילים. הוא ישהה במעצר בית עד 6 בפברואר ויוכל לצאת תחת פיקוח בימים שני ורביעי. השופט גיא אבנון הורה לו להתרחק מתחנת המשטרה בעיר למשך שבועיים ומהמקום שעומד במרכז החקירה למשך 45 ימים. בנוסף, אסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בחקירה.

אלון, בן 40, רכז בילוש בכיר במשטרת אשדוד הרבה מאוד שנים, נעצר בשבוע שעבר בידי המחלקה לחקירות שוטרים, מח"ש, בחשד לשוחד והפרת אמונים. לפי ההודעה שהוציאה מח"ש באותו יום, הוא נחשד שנמנע מאכיפת החוק ב"מכון עיסוי", דהיינו בית בושת, בעיר בתמורה לשירותי מין וטובות הנאה. בעל המקום נחקר גם הוא ושוחרר. בינתיים נערך עימות בין השניים ובו אלון הכחיש שלקח ממנו כסף.

בתחילה הוארך מעצרו עד יום ראשון ואז הוארך פעם נוספת עד רביעי השבוע, כאמור. נציג המחלקה לחקירות שוטרים אמר בדיון האחרון כי אלון חשוד בלקיחת טובות הנאה של "כסף ושוחד". כשנשאל בכמה כסף מדובר, השיב: "אלפי שקלים". בנוסף, הוא נחשד בשיבוש הליכי חקירה.

במהלך החקירה אנשי מח"ש לא הצליחו להיכנס לתכני השיחות בטלפון הנייד של אלון, שסירב לתת להם את הקוד האישי בטענה שהפעילו נגדו כוח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אלון הוא שוטר ותיק מאוד ומנוסה, ראש צוות בילוש, שמעורב בהרבה מאוד פעילויות ומבצעים, מאוד מוכר בעיר. חלק מהאזרחים שנתקלו בו טוענים שהוא הפעיל נגדם כוח מופרז ונהג כלפיהם בברוטאליות. אולם ככל הידוע תלונות שכאלה נסתיימו בדרך כלל בלא כלום מלבד פעם אחת שהוא הואשם וזוכה.

בעבר נכתב ב"הארץ" על מקרה שבו אלון פרסם פוסט שבו הוא נראה אוחז באלה ולצידה הכיתוב "מי אמר אני ולא קיבל". במשטרה אמרו אז שמדובר בהומור.

עו"ד איליה דביירין, שמייצג את אלון יחד עם עו"ד שרון וקנין, מסר: "לאחר דיון בבקשה של המחלקה לחקירות שוטרים שנמשך כ-40 דקות, השופט אבנון קיבל את טענות באי כוח השוטר, נעתר לבקשה של מח"ש באופן חלקי בלבד, והשוטר שוחרר בתנאים מגבילים. הבקשה שלהם הייתה מוגזמת ולא מידתית. מח"ש רצו להרחיקו מהעיר אשדוד למשך חודש וחצי, בסופו של דבר בית המשפט החליט אחרת. מדובר בשוטר ותיק ומוערך שמכחיש את החשדות נגדו. עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בתיק. אנחנו ננהל מלחמה עיקשת מול המחלקה לחקירות שוטרים ונוכיח את חפותו".

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר