התייחסות ראשונה: השוטר דביר אלון

הותר לפרסום: דביר אלון הוא הבלש שנעצר

חשוד בקבלת שוחד בבית בושת; הסנגור עו"ד שרון וקנין: "השוטר עומד על שלו שלא עבר עבירה וחצי עבירה מהמיוחס לו, והוא בטוח בחפותו"

פורסם בתאריך: 26.1.20 15:45

     

דביר אלון, ראש צוות בילוש בתחנת המשטרה באשדוד, הוא השוטר שנעצר ביום רביעי האחרון בידי המחלקה לחקירות שוטרים, מח"ש.

לפי החשד, אלון, 40, שוטר ותיק ומוכר היטב בעיר – גם על רקע תפקידו וגם בשל דמותו הצבעונית כמפתח גוף – קיבל שוחד מבית בושת בתמורה לכך ש"יעלים עין" או יסייע לבעליו.

מעצרו הוארך היום בפעם השניה בבית המשפט בראשון לציון עד יום רביעי. עוד הוחלט שהוא יועבר מהשב"ס למתקן משטרתי כדי למנוע מעצירים לנסות לפגוע בו.

משטרת אשדוד ומטה מרחב לכיש. צילום: דור גפני

משטרת אשדוד ומטה מרחב לכיש. צילום: דור גפני

הסנגור עו"ד שרון וקנין מסר בתגובה: "אנחנו סבורים שעצם זה שהיחידה החוקרת ממשיכה לחקור וממשיכה לחקור, וכל הזמן סובבת סביב מקרה אחד, הדבר מלמד כי ישנה מחלוקת שכנראה ותיפתר רק בעתיד. השוטר עומד על שלו שלא עבר עבירה וחצי עבירה מהמיוחס לו, והוא בטוח בחפותו. ולכן גם ישנה הימשכות הליכים של מעצר הימים".

אני מניח שהוא לא מורגל בזה, הוא רגיל לעצור אנשים בעצמו.

"נכון, המצב קצת שונה וקשה לו, אבל הוא מבין שכדי להילחם על הצדק שלו, זה הסבל שהוא צריך לעבור. הרי אם הוא היה סבור שעשה משהו, יכל להודות בו כבר ביום רביעי וכבר אז ללכת הביתה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר מעצרו בשבוע שעבר הודיעו במח”ש שלפי החשד, “נהג השוטר להימנע מאכיפה משטרתית במכון עיסוי, זאת בתמורה לשירותי מין וטובות הנאה שקיבל מבעל המכון”. לפי ההודעה, בעל המקום נחקר ושוחרר למעצר בית.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר