אלון חסן, אשתו סימה ובנם ביציאה מבית המשפט לאחר הזיכוי. צילום: אליהו הרשקוביץ
אלון חסן, אשתו סימה ובנם בן ביציאה מבית המשפט המחוזי בב"ש לאחר הזיכוי 29.3.19. צילום: אליהו הרשקוביץ

סימה חסן פרצה בבכי בבית המשפט: "החיים שלנו נהרסו"

רעייתו של אלון חסן העידה היום במסגרת שלב הטיעונים לעונש במשפטו של בעלה. התביעה מבקשת לגזור עליו מאסר בפועל ואילו ההגנה מבקשת לבטל את ההרשעה. ב-31 בחודש ינתן גזר הדין

פורסם בתאריך: 12.12.19 13:22

     

רעייתו של אלון חסן, סימה, עלתה לפני זמן קצר לדוכן העדים במהלך דיון הטיעונים לעונש בעניינו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. זאת, בעקבות ההרשעה של אלון במרמה והפרת אמונים בבית המשפט העליון לפני שבוע וחצי, לאחר שזה קיבל, חלקית, את ערעור המדינה על זיכויו המוחלט לפני יותר משנה וחצי.

״החיים שלנו נהרסו הילדים לא רצו לצאת מהבית, התביישו, ציירו אותנו כאויבי העם מה הוא עשה? בסך הכל יו"ר ועד שדאג לעובדים שלו", אמרה סימה חסן לשופט יואל עדן.

נציגת הפרקליטות בדיון ביקשה לגזור על אלון חסן עונש של בין 9 ל-18 חודשי מאסר בפועל.

"הוא מצא את עצמו מבודד, חברים התרחקו ממנו אפילו ללכת לסופר לא יכולתי לצאת, הוא אמר 'האמת תצא לאור'", המשיכה סימה חסן ואמרה מעל דוכן העדים, "מבעל שהיה יוצא לעבודה קיבלתי בעל שיושב בבית מובטל בלי עבודה הילדים ראו אותו מדוכדך היה עסוק 24 שעות רק בעניין הזה. החיים של הילדים שלי נהיו על הולד, אי אפשר לתכנן כלום.

 

"הילדים שאלו אמא מה יהיה? כשהתפרסם כתב האישום היינו בהלם. גנב? שוחד? ארגון פשע? איזה משפחת פשע? ככה נראית משפחת פשע? ילדים מהממים, כמה כוחות הייתי צריכה להחזיק אותם שפויים, הנפש שלהם ושלי מצולקת…(בוכה) זה היה קשה, הבנקים התחילו להערים קשיים עצרו לנו אשראי בעסקים שלנו, את הרכוש לקחו, נתמכנו על ידי המשפחה עד היום. אין לו עבודה והילדים, שני חיילים, הבת אומרת לי 'מה יהיה?' אני מבטיחה שיהיה בסדר.

"כמה היינו מאושרים שהיה פסק דין. לא האמנתי שהפרקליטות תגיש עירעור. ראיתי את אלון כבה. הוא זכאי אבל הוא נאשם, יש עננה מעליינו מעל כולנו, אי אפשר לחזור לחיים נורמליים, החיים שלנו קפאו".

סימה חסן המשיכה לדבר בהתרגשות וסיפרה לבית המשפט: "הוא החליט להקים ארגון חדש לעובדים חזר לו האור לעיניים, אנשים התחילו להתעניין ולתמוך. ואז קבלנו את הפסיקה של העליון, אני לא מבינה מה הוא עשה, על מה? חזרנו לדכדוך, הודיעו שהוא לא יכול להיות באירגון. עוד פעם ניכנסנו לדיכאון. ברחוב מצביעים עלינו הוא לא גנב הוא לקח שוחד מה זה כל האישומים האלה אני בעצמי לא מבינה. כל הסבל הזה לא מגיע לנו״.

סימה הפתיעה בנימה אישית כשדיברה על מצבה הרפואי. אנו מנועים מלפרסם את הדברים בעקבות החלטת בית המשפט למנוע זאת בנימוקים של צנעת הפרט. ״אני מצטערת אלון שהסתרתי את זה ממך לא רציתי לגרום לעוד סבל״.

  • רוצים לדעת ראשונים? הורידו את אפליקציית "כאן דרום אשדוד":

להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשדוד" באנדרואיד

להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשדוד" באייפון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר