ההרוגה מהירי לעבר מכוניתה בנמל אשדוד: מרינה ראטוש. התמונה באדיבות המשפחה

מותה של מרינה ראטוש בנמל אשדוד: העליון התיר לבצע נתיחה

המשטרה והפרקליטות ערערו על החלטת בית משפט השלום והעליון קיבל והחליט על ביצוע נתיחה בשלבים כדי לסייע בחקירת נסיבות המוות. ראטוש נהרגה מירי מאבטח בנמל בחמישי בלילה לאחר שפרצה מחסום. בני משפחתה טוענים ש"רוססה" בכדורים

פורסם בתאריך: 26.11.19 17:10

     

פרסום ראשון: בית המשפט העליון התיר למכון לרפואה משפטית לקיים היום נתיחה חלקית בגופתה של מרינה ראטוש שנהרגה בחמישי בלילה בעת שפרצה מחסום בשער נמל אשדוד ומאבטח ירה לעברה.

בתחילה המשטרה ביקשה לבצע נתיחה, המשפחה התנגדה ובית משפט השלום קיבל את עמדת המשפחה. הפרקליטות ערערה לעליון ושם הוחלט היום על ביצוע נתיחה בשלבים לפי הצורך.

 לדברי עורך הדין חיים מכלוף שמייצג את משפחתה, הוא נתן את הסכמתו למהלך. לאחר סיום הנתיחה תוכל המשפחה לקיים את הלוויתה. 

ראטוש, 40, תושבת בית שמש, הגיעה במכוניתה מסיבה שעדיין לא הובהרה לנמל אשדוד בחמישי בסביבות השעה 22:20. לפי החשד, פרצה את המחסום בשער 2 המיועד לכניסת משאיות ואחד המאבטחים קרה לה לעצור ולאחר ירי אזהרה ירה לעברה כמה יריות שפגעו בצווארה ובבטנה. ראטוש הובהלה לבית החולים אסותא אשדוד במצב אנוש ונפטרה מפצעיה. לטענת המאבטח סבר שמדובר בניסיון פיגוע. הוא נחקר ושוחרר למעצר בית.

לדברי עו"ד מכלוף עברו דקות ארוכות מהזמן שבו מכוניתה נעצרה ועד שניגשו להעניק לה טיפול רפואי, בטענה שהיה חשש שאכן מדובר באירוע פח"עי ושהרכב ממולכד.

 במשטרה מקווים שהנתיחה תסייע לשפוך אור על הנסיבות של התקרית החריגה – מצד אחד על הנסיבות שהביאו את המנוחה לפעול כפי שפעלה ומנגד על ירי שהרג אותה.

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר