אילוסטרצייה אישה מוכה. צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

תושב אשדוד מואשם שניסה לרצוח את אשתו בעזרת פטיש

האישה, שהצליחה להתגונן, נפתעה ונזקקה לטיפול רפואי בבית חולים - חייה ניצלו. בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו של האיש עד תום ההליכים נגדו

פורסם בתאריך: 7.11.19 12:45

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 69, שניסה לרצוח את אשתו בדירתם באשדוד באמצעות פטיש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי,  ביום 25.10.19 בשעות הבוקר, לאחר שבתם של בני הזוג בת ה-9 יצאה לבית הספר והמתלוננת עשתה יוגה, התקרב אליה הנאשם מהגב והיכה בחוזקה בראשה באמצעות פטיש בכוונה לגרום למותה. גם לאחר שהמתלוננת אחזה בראשה והחלה לצעוק, המשיך הנאשם להלום בראשה. בשלב מסוים, הצליחה המתלוננת לאחוז בפטיש, נשכבה על גבה, החלה לבעוט בבטנו של הנאשם ובעודה שרועה על הקרקע, היכה הנאשם את המתלוננת באמצעות אגרוף. בהמשך לכך, וכשדם רב ניגר מראשה, הצליחה המתלוננת לקום מהרצפה, ניגשה אל חלון הבית והחלה לצעוק: "הצילו הצילו", תוך כדי שהיא מכה באמצעות הפטיש באדן החלון. בשלב זה חדל הנאשם ממעשיו. המתלוננת פנתה אל הנאשם וביקשה מים, הנאשם ניגש למטבח והמתלוננת הלכה לחדר והחביאה את הפטיש. לאחר מכן התקשר הנאשם למשטרה, וסיפר שהיכה את המתלוננת.

התיק נחקר במשטרת אשדוד.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עו"ד ליאור רונן, שמייצג את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית: "לצערינו ולמרות ביקורות מבית המשפט, בשלב הארכות המעצר, על התנהלות החקירה ועל העובדה כי למרות החלטה מפורשת לשלוח את הנאשם להסתכלות פסיכיאטרית, הדבר לא בוצע.

"היום עם הגשת כתב האישום והבקשה למעצר עד תום ההליכים בית המשפט המחוזי קיבל את בקשתנו והורה לשלוח את הנאשם להסתכלות פסיכאטרית על מנת לקבוע את כשירותו לעמוד לדין ואת אחריותו למעשה. לאחר שתתקבל חוות הדעת פסיכאטרית נבחן את המשך צעדינו המשפטיים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר