שוטרים מחוץ לבית הכנסת. צילום: דור גפני

הוארך מעצרו של החשוד בירי בשטח בית הכנסת: טוען שפעל מתוך הגנה עצמית

במהלך אירוע חגיגי של הכנסת ספר תורה פרץ ויכוח שהפך בהמשך לקטטה מרובת משתתפים שהסתיימה בירי לאוויר. שמש בית הכנסת מודה שירה, אך טוען שעשה זאת כדי להגן על בנו ועל עצמו בעת שהותקפו על ידי משפחתו של הגבאי, שעמו הוא מסוכסך

פורסם בתאריך: 25.10.19 14:41

     

בית המשפט האריך את מעצרו של תושב אשדוד, בן 66, שלפי החשד שלף אמש אקדח וירה באוויר במהלך קטטה בין מתפללים בבית הכנסת של יוצאי גיאורגיה ברחוב שלום שבזי, רובע ה', אשדוד. האיש, שמש בבית הכנסת, טוען שפעל מתוך הגנה עצמית לאחר שהוא ובנו הותקפו בידי אחרים.

התקרית התרחשה לקראת השעה 21:30 ואיש לא נפגע מהירי. היה זה היורה שחש ברע וקיבל טיפול רפואי במקום.

צילום: דור גפני

סנגורו של השמש אמר בדיון שיש סכסוך מתמשך עם גבאי בית הכנסת, ש"במהלך כמה חודשים מעליב ומקניט אותו. אתמול היה שיא, הוא ניקה את המקום, את השירותים, שיחרר סתימה, והכל הוא בא אליו בתום יום עבודה גידף וקילל אותו והתפתח ביניהם ויכוח. השיא היה שאותו גבאח יחד עם אחיינו תקפו את החשוד והפילו אותו ארצה, הוא נפצע בראשו ויש סיכות כדי לסגור את הפצע. הוא נפצע פיזית בעוד אף אחד מהם לא נשרט, גם כשבנו הגיע למקום וראה שאביו מדמם והותקף, התנפלו עליו וחנקו אותו והחשוד אמר בחקירה, ברגע של לחץ כשראה שחונקים את בנו והוא פצוע ומדמם ועל מנת להפסיק את האירוע האלים, עשה טעות בזה ששלף אקדח וירה באוויר. לא ירה לכיוון מי מהם, לא פגע באיש והמטרה הייתה להפסיק את התקיפה של הבן שחשש לחייו".

הסנגור, עו"ד אבו עמר, טען שעצם העובדה שהמעורבים בתקיפה לא נעצרו מלמדת על אכיפה מפלה ובררנית.

 

השופטת ענת חולתא מבית המשפט התורן למעצרים בקריית גת האריכה לפני שעה קלה את מעצרו של האיש עד יום שני. היא ציינה שכנראה היה בגילופין ולאחר אירוע של הכנסת ספר בבית הכנסת מוקדם יותר במהלך הערב הוא עזב את המקום "לפרק זמן לא מבוטל ואז חזר והתרחש החלק השני במהלכו בין היתר איים בסכין קומנדו וכן ירה מנשק אותו מחזיק ברישיון וזאת במקום ציבורי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר