רם גאון מפגין

חקירה: תריסר כלבים הורעלו במושב – מי האחראי?

במושב חצב הורעלו תריסר כלבים ותושב המקום, רם גאון, מנהל פנסיון וחווה לאימוץ כלבים, זועק את זעקתם

פורסם בתאריך: 3.10.19 08:14

     

במושב חצב שבין גדרה לקריית מלאכי החלה השנה החדשה בטעם מר. בזה אחר זה התגלו עוד ועוד כלבים בשטחי המושב סובלים ורובם מתים, ככל הנראה כתוצאה מהרעלה. עד כה דווח על 10 כלבים שמתו ומלבדם, עוד שלושה כלבים נעדרים וכנראה הורעלו גם הם. חלק מהכלבים הם כלבים משוטטים שטופלו באופן קבוע על ידי תושבי המקום. תלונה הוגשה במשטרה ונפתחה חקירה.

רם גאון, מנהל פנסיון וחווה לשיקום כלבים במושב, היה זה שהציף את הסיפור באמצעות עדכונים שהעלה בפייסבוק. לדבריו, הכל החל בערב ראש השנה כאשר אחד השכנים הזעיק אותו לאחר שמצא רבים מהכלבים מתים או במצב של הרעלה מתקדמת.

לטענת גאון נעשה שימוש ברעל קטלני המשמש לחיסול מזיקים: “זאת תופעה מטורפת שבכלל אפשר לקנות חומר שכזה ולהרוג איתו, זה פלילי. רגע אחד כלב עומד לידך ומכשכש בזנב ושתי דקות אחר כך והוא קורס, מוציא קצף מהפה ומת לך בידיים. כרגע מתו כבר עשרה כלבים אבל יש עוד שלושה כלבים שנעדרים שכנראה גם מתו”.

למקום הוזעקה משטרה ותלונה הוגשה על ידי אחד התושבים. עם זאת, גאון טוען כי עד כה לא נראה שנעשו פעולות ממשיות בשטח כדי לזהות את האחראי למעשה וכי לא הגיע אף גורם לפנות ולבדוק את פגרי הכלבים.

“אני מנהל חוות שיקום לכלבים”, אומר גאון, “עלי כל העולם תמיד בא ובודק, אבל עכשיו שנהרגים פה כלבים אף אחד לא בא. אני לבד הקפאתי שני כלבים שהורעלו בשביל ניתוח לאחר המוות, אני לקחתי דגימות של מים וגידולים מהשטחים ליד”. במחאה על האירועים גאון הפגין בשלישי האחרון בצומת חצב על כביש 40 כאשר אחת הכלבות שמתו מההרעלה שרועה לצדו.

אחד הכלבים שהומתו. צילום: רם גאון

מהמשטרה נמסר: “התקבל דיווח ובעקבות כך נפתחה חקירה. כרגע עדיין לא ברור מהו גורם ההרעלה. החקירה עודנה נמשכת בניסיון להבין מי האחראי, בין אם מדובר בהדברה חקלאית או בהרעלה מכוונת”.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר