משטרת אשדוד. צילום: אורי קריספין

אישום: נשך את האגודל של השוטרת וירק אותו על הרצפה

בפרקליטות מבקשים להשאיר את התוקף במעצר עד תום ההליכים לאחר שהבוקר הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 16.9.19 11:13

     

כתב אישום הוגש הבוקר נגד צ'צ'נוב ארסני, תושב אשדוד בן 29, ולפיו תקף שוטרים, התפרע וגרם לקטיעת אצבעה של שוטרת. הוא מואשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

התקיפה התרחשה ב-3 בספטמבר. האיש, כך לפי כתב האישום, משך בחוזקה את ידה של שוטרת הסיור ל', בת 25, בעת שזו ביקשה להוציא אותו מניידת המשטרה, לאחר שנעצר יום קודם ושב מבדיקות בבית החולים, "הצליח לקרב את ידה והכניס את אגודלה אל פיו, נשך את האגודל שלה ונעל את שיניו בחוזקה, עד אשר קטע את האגודל באמצעות שיניו, כאשר המתלוננת והשוטרים האחרים מנסים כל אותה העת לשחרר את הנאשם מנעילת שיניו על אצבעה של המתלוננת. לאחר מכן, הנאשם ירק את האגודל של המתלוננת מפיו על הרצפה. המתלוננת החלה לצעוק מהכאבים כאשר דם רב ניגר מאצבעה, במקביל רותק הנאשם לרצפה והובהל אל תא המעצר".

כתוצאה ממעשי הנאשם, פונתה השוטרת לבית החולים, ביחד עם האגודל בתוך שקית עם קרח. היא הוכנסה לניתוח אבל ניסיון חיבור האצבע מחדש לא הצליח.

הנאשם, נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים, "הוכיח במעשיו כי הוא מסוכן עד מאוד לציבור ולאנשי החוק. המשיב החל מעשיו הפליליים בתקיפת שוטרים לאחר שהציק לעוברי אורח, ובסופו של סיים מעשיו עת קטע את אצבעה של השוטרת שביקשה להוציאו מהניידת, באופן אכזרי ביותר, כאשר הוא נוגס באגודל שלה, ויורק אותו על הרצפה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר