צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אישום: הצמידו מטען חבלה לדלת דירה בזמן שבפנים היו ילדים קטנים

האירוע התרחש ברחוב שוהם באשדוד: המטען המאולתר, שהורכב משני צינורות מתכת, אבקת שריפה וטלפון סלולרי שהיה אמור להפעילו, לא התפוצץ

פורסם בתאריך: 8.8.19 13:27

עדכון אחרון: 8.8.19 21:10

     

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר כתבי אישום נגד שני נאשמים, מכלוף דהן, בן 28 מאשקלון ומרדכי פרג'לה, בן 26 ממודיעין, בגין אירוע הנחת מטען חבלה מאולתר בדירת מגורים באשדוד לפני כחודש, בשעה שבני הבית נמצאים בדירה. המניע – איננו ברור.

 לפי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד הילה דרימר-יאיר, ב-26.6.2019 בסמוך לשעה 1 בלילה, הסיע פרג'לה ברכבו מנתניה לבניין מגורים באשדוד את דהן, כשהוא נושא עמו את המטען המאולתר. בהגיעם לבניין המגורים באשדוד, יצא דהן מהרכב, כשכובע קפוצ'ון על ראשו וברשותו מטען החבלה, ניגש לדלת הכניסה של דירה, הצמיד לדלת מגנט ואליו הצמיד את מטען החבלה המאולתר.

לאחר מכן, חזר דהן לרכב ומרדכי הסיע אותו חזרה לעיר נתניה, שם מסר דהן למרדכי את הבגדים הכהים שלבש והורה לו להשליכם בפחי אשפה שונים בעיר נתניה.

אם הבית סיפרה ששמעה רעשים במהלך הלילה אך חזרה לישון. בסמוך לשעה 8 בבוקר פתחה את דלת הכניסה של הדירה כדי לצאת עם שני ילדיה, בני 4 ו-5, למסגרות הלימוד שלהם. בצאתם מהדירה, הבחין אחד מהילדים במטען החבלה המאולתר שהוצמד לדלת ביתם.

המטען היה עלול, אם היה מופעל, להביא חלילה למותם של בני הבית ושכנים, או לפצוע אותם בצורה קשה. לדירה הגיעו ניידות משטרה וחבלן ומטען החבלה המאולתר נוטרל. התיק נחקר ע"י ימ"ר לכיש.

 הפרקליטות מבקשת לעצור את שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

הסנגורית של דהן, עו"ד שני מורן, מסרה בתגובה: "מרשי מכחיש מכל את המיוחס לו ואין לו כל סיבה או מניע, לנסות ולפגוע באחרים. כתב האישום הוגש היום, אנו נלמד את חומר הראיות בתיק, ונפעל להוכחת חפותו".

הסנגור של פרג'לה, עו"ד עמית זיו, מסר בתגובה: "היום קיבלנו את כתב האישום ובקשת המעצר עד תום ההליכים. נצלם את חומרי הראיות, נלמד אותו ונמסור את תגובתנו בבית המשפט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר