מימין: אדם דפס ואלירן חובב
מימין: אדם דפס ואלירן חובב

אלירן חובב ואדם דפס חשודים בדקירה

הם נעצרו עם שניים נוספים בחשד שתקפו אדם אחר; חובב חשוד גם באיומים. עורכי דינם מכחישים את החשדות המיוחסים להם

פורסם בתאריך: 8.4.19 00:00

     

משטרת אשדוד עצרה לפנות בוקר (בלילה שבין שבת לראשון) ארבעה חשודים במעורבות בדקירתו של אדם. בין הארבעה נמצאים שני שמות מוכרים למדי מהתחום הפלילי בשנים האחרונות: אלירן חובב ואדם דפס, תושבי אשדוד בני 29.

במהלך היום הארבעה הובאו בפני שופט. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בעשרה ימים והשופט אבישי כהן הסתפק לפי שעה בפחות והאריך את המעצר עד 10 בחודש.

בהחלטתו ציין השופט: "אין מחלוקת כי המשיבים שהו במקום בו לכאורה הותקף אדם ונגרמו לו חבלות. המשיבים קושרים עצמם למקום אולם מכחישים מעורבות באירוע האלימות".

שלושה מתוך הארבעה מסרו גרסה, דפס העדיף לשתוק בחקירה.

לפני קרוב לשנתיים הואשמו דפס וחובב בתקיפה ברוטאלית שבוצעה מחוץ לחנות תכישיטים בעיר. בסופו של דבר הושג הסדר טיעון, כתב האישום תוקן, על דפס נגזרו 20 חודשי מאסר ועל חובב הוטלו 8.5 חודשי מאסר.

אלירן חובב חשוד גם שאיים על הקורבן. לפי סנגורו עו"ד נס בן נתן החשד מתבסס על אמירה של חובב 'אתה מכיר אותי? יש לך ד"ש'. לטענתו זוהי אמירה תמימה ולא איום.

עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)

עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)

שני העצורים מלבד דפס וחובב הם תושבי כרמיאל ויבנה. אצל החשוד מהצפון נמצא סכין אך לדברי עו"ד בן נתן לבחור "יש אוסף של חרבות בבית, שזה מותר" ולדבריו כלל לא היה נוכח באירוע.

עו"ד נס בן נתן המייצג את חובב ושניים נוספים מסר בתגובה: "הלקוחות שאני מייצג היו במקום אך לא היו מעורבים בקטטה. מדובר במקום שיש בו מצלמות וניתן בנקל שהם לא קשורים לעניין. המשטרה עיכבה אותם מכיוון שיש להם רישומים פליליים וחבל שכך".

עו"ד חן בן חיים שמייצגת את אדם דפס מסרה בתגובה שמרשה שוחרר ביום שני.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר