דודו בוטראשוילי
דודו בוטראשוילי

הרכב הגנוב, המרדף והכפפות שהוסרו

כוחות גדולים של משטרה יצאו לפני שבוע לחפש אחר חשודים בפריצה ומצאו שתי דמויות שניסו להימלט מניידת בנסיעה באחד מרחובות אשדוד. זה נגמר במעצר ובכתב אישום

פורסם בתאריך: 17.3.19 20:03

     

דודו בוטראשוילי שוב מסתבך: האשדודי בן ה-35 מאשדוד, נעצר ועומד לדין יחד עם אדם נוסף, אייל נגר מרחובות.

לפי כתב האישום שהגישה היום (א') המשטרה נגד השניים, ב-11 בחודש לאחר שתיים בלילה, התקבל במוקד 100 דיווח על פריצה לדירה באשדוד וניידות הוקפצו למקום. במהלך הסריקות הבחין אחד השוטרים במכונית מזדה, שהייתה גנובה ובעלת לוחית רישוי של רכב אחר. נגר נהג ובוטראשוילי ישב לידו.

הם הגבירו את מהירות נסיעתם והניידת דולקת בעקבותיהם. השוטר כרז להם לעצור, אך לפי הנטען הם הגבירו את מהירות הנסיעה ונסעו בפראות בתוך העיר וגם כשהניידת הגיעה למהירות של 150 קמ"ש, הם עדיין הקדימו אותה.

בשלב מסוים הם ביצעו פניה חדה משד' בגין לשד' הפרחים ברובע ח', המשיכו לרחוב הסייפן, עצרו את המכונית, ירדו והחלו לרוץ, כאשר שוטרים דולקים אחריהם, עד שלבסוף הצליחו אלה לתפוס אותם. בכתב האישום נטען שבוטראשוילי ונגר עטו כפפות על ידיהם כשנמלטו ושובטראשוילי הסיר אותן וזרק אותן ואת מפתחות המכונית הגנובה לצד הדרך.

מטה מרחב לכיש במשטרה. צילום: פבל

מטה מרחב לכיש במשטרה. צילום: פבל

הם מואשמים בעבירות של הכשלת שוטר, קבלת רכב גנוב ונהיגה פוחזת. במקביל לכתב האישום הגישה המשטרה בקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים נגדם. בבקשה נכתב שלשניהם יש עבר פלילי למכביר.

הדיון נערך בבית משפט השלום באשקלון. סנגוריהם של הנאשמים ביקשו לשחררם למעצר בית. השופטת נועה חקלאי הודיעה שתיתן החלטה ביום שלישי.

 

 

 

 

העובדה שהחקירה נוהלה בימ"ר לכיש קשורה ככל הנראה לעובדה שמדובר בשתי דמויות מוכרות, כאשר שמו של בוטראשוילי נקשר בעבר לפעילות של כנופייה שפועלת באשדוד ומחוברת לאחד מארגוני הפשיעה.

ב-4 בנובמבר 2014 נהרג מנשה מאור שנהג בג'יפ BMW שהתלקח לאחר שמטען חבלה שהוטמן ברכב התפוצץ. בוטראשוילי שישב ברכב ואדם נוסף שהיה שם, יוסי קריחלי, נפצעו.

עורך דינו של בוטראשוילי, נס בן נתן, מסר בתגובה: "הלקוח שלי מכחיש את העובדה שהוא ידע שמדובר ברכב גנוב, מסר גרסה מפורטת ולפיה קיבל את הרכב מאדם אחר מבלי שידע שמדובר ברכב גנוב. הוא גם מכחיש שידע שמדובר במשטרה, אבל כשהתברר לו שמדובר במשטרה, הוא עצר בצד. ולכן אני לא חושב שכתב האישום הזה הצדיק בקשה למעצר עד תום ההליכים. אני מקווה שבימים הקרובים בית המשפט ישחרר אותו בתנאים מגבילים".

עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)

עו"ד תמיר סננס שמייצג את נגר מסר בתגובה: "טרם ראינו את חומרי החקירה. נגר מכחיש כל קשר למיוחס לו בכתב האישום".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר