בית משפט השלום אשדוד. צילום: פבל
בית משפט השלום אשדוד. צילום: פבל

זהבה אזרן שוב מסתבכת

תושבת העיר, בעלת עסק עצמאי, נשואה ואם לילדים, הגישה נגד אזרן, עובדת עירייה, תביעת לשון הרע בסכום של 250 אלף שקל, לאחר, שלטענתה הציגה אותה כ”מנהלת סוכנות ליווי” שמתרועעת עם איש עסקים. אזרן: "זו לא אני שפרסמתי, הלוואי והייתי יודעת מה היא רוצה ממני. ניפגש בבית המשפט"

פורסם בתאריך: 14.3.19 09:09

     

זהבה אזרן, עובדת עיריית אשדוד, עשויה למצוא עצמה במרכזה של תסבוכת חדשה, והפעם — בבית המשפט.

אזרן, שכבר עלתה לכותרות בעבר בכמה הזדמנויות בעקבות התבטאויות פוגעניות ולא מוצלחות נגד דמויות וקבוצות באוכלוסייה, בעיקר ברשתות החברתיות, נתבעת כעת על ידי תושבת העיר בסכום של רבע מיליון שקל בעקבות פרסומים בגנותה.

התובעת, בעלת עסק פרטי, טוענת באמצעות עו”ד חנוך דרך ארליך, שאזרן שמה אותה כמטרה “לריסוק וריצוץ שמה, מעמדה, משפחתה ופרנסתה… תוך פגיעה אישית קשה וכואבת”.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד נטען שהתובעת סבלה מהכפשות קשות “מצד מאן דהוא, לפיהן היא מנהלת רומן ו/או מערכת יחסים עם בן משפחתם, אדם נשוי, מבוגר ואמיד — אשר הובילו אף לריסוס על גבי חלון הראווה במשרד של התובעת של המילה והתיאור ‘זונה’ פעמיים בצבע אדום בוהק ובולט”. צילום הכתובת על חלון הראווה צורף לתביעה.

“בסמוך לאחר מכן, בחודש מאי 2018”, נכתב בתביעה, “ולאחר שהעליהום הקשה כנגד התובעת הוביל אותה לחשש ממשי לחייה, פרטיותה ובריאותה — הגישה התובעת צו הטרדה מאיימת כנגד מי שסברה שעומד מאחורי המזימה, ושלא במפתיע, מצוי בקשרי חברות הדוקים עם הנתבעת”.

כמה חודשים לאחר מכן נטען: חזרו “הגורמים המקורבים מאוד לנתבעת, שכנגדם הוצא צו ההרחקה, להטריד ולהטיח באמצעות מסרונים בוואטסאפ האשמות כנגד התובעת… מפאת צנעת הפרט התובעת לא מציינת את שמות המעורבים ותעשה כן, ככל שיידרש, בהצגת הראיות בפני בית המשפט”.

 

בחודש ספטמבר, על פי כתב התביעה, “פרסמה הנתבעת פרסום זדוני, נוטף רשעות ומרמור, קנאה וצרות עין, שכל כולו שקרים והבלים ומטרתו אחת ויחידה — לפגוע פגיעה ישירה, כואבת ואנושה בגרעין המשפחתי של התובעת ובהצלחתה המקצועית, בשמה הטוב, בפרטיותה ובכבודה.

דרך ארליך. צילום: פבל

עו"ד חנוך דרך ארליך. צילום: פבל

"בתביעה נטען (צורפו צילומי מסך) שאזרן פרסמה בפייסבוק צילום של פרופיל הפייסבוק של התובעת והוסיפה כיתוב: ‘חחחחחחח …… (כאן הופיע תחום העיסוק של התובעת, ד”ג) או סוכנות לווי’. בתגובות לאותו פוסט, נטען, המשיכה אזרן לפגוע בתובעת כשכתבה: ‘תשאלו אותה עם מי היא הולכת’, העלתה גיף של אדם מקיא והציגה את התובעת כמנהלת סוכנות ליווי וכמי שמתרועעת עם איש עסקים עשיר ונשוי כדי לסחוט ממנו כספים.

“זמן מה לאחר הפרסום שגרר אלפי צפיות ועשרות רבות של תגובות והתעניינות — מחקה הנתבעת את הפרסום”, אולם, כך טוענת התובעת, היא “לא חדלה ממסע השטנה” ואף שלחה לתובעת ולבעלה הודעות אישיות שכללו “איומים, הכפשות וגידופים”.

התובעת טוענת שכל הפרסומים, תשעה במספר, הם דברי שקר המהווים דיבה ולשון הרע, שגרמו לה עוגמת נפש, פגיעה במשפחתה, במעמדה המקצועי ובשמה הטוב בפני ילדיה, בעלה ולקוחותיה. “כתוצאה ממעשיה של הנתבעת”, נכתב, “הפכה התובעת לנושא ללעג ולקלס, לבוז בעיני הבריות ובני משפחתה”.

זהבה אזרן מסרה בתגובה: “זו לא אני שפרסמתי, הלוואי והייתי יודעת מה היא רוצה ממני. ניפגש בבית המשפט”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר