עשו סולחה. אזרן וא'

פעיל גלבר עוכב לחקירה בחשד שאיים על זהבה אזרן

עובדת העירייה זהבה אזרן שוב במרכזה של פרשה מרעישה. הפעם מדובר בתלונה שהגישה נגד אחד מתומכי הלן גלבר ושהובילה לחקירתו בתחנה. בינתיים זה הסתיים בסוג של "סולחה"

פורסם בתאריך: 1.7.18 16:18

     

עובדת עיריית אשדוד זהבה אזרן שכבר עלתה לכותרות סביב התבטאויותיה נגד עולי חבר העמים שוב מוצאת את עצמה במרכזה של פרשה מרעישה. הפעם מדובר בתלונה בדבר איומים על חייה של אזרן לטענתה על ידי אחד מתומכי הלן גלבר ברשתות החברתיות ובשיחות בבווטסאפ.

אזרן אינה מסתירה את תמיכתה הנלהבת בראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ולא אחת מבטאת את עמדותיה הפוליטיות ברשתות ותחת כל עץ רענן כמעט. לא אחת היא גם מתווכחת עם מי שמחזיקים בעמדות אחרות.

הפעם הדברים גלשו לפסים קצת יותר פחות נורמטיביים, כאשר לפי החשד אחד מתומכיה של גלבר, א', איים על אזרן עקב המחלוקת הפוליטית. בעקבות תלונתה הוא עוכב לחקירה. ביציאתו מתחנת המשטרה מסר את גרסתו לכתב "כאן דרום אשדוד".

תזכורת: זה מה שכתבה אזרן כשמחאת השבת פרצה

 

"במהלך ערב שישי", אמר א' ל"כאן דרום אשדוד", "ניהלתי שיחת טלפון ותכתובת במסרונים מול אזרן, משהו שבדיעבד לא היה צריך להיעשות. הדברים גלשו לפסים לא טובים. בשעה אחת-עשרה בערב הגיעו לביתי שני שוטרים שעיכבו אותי לתחנת המשטרה. לקחו ממני טביעות אצבעות ושוחחו בנוקשות. סירבתי לקחת עורך דין. ביקשתי להתנצל על דבריי בפני השוטר, וגם נערכה פגישת סולחה ביני לבין גברת אזרן. לאחר כמה שעות שוחררתי בתנאים מגבילים וערבות כספית. הוצא גם צו הרחקה מזהבה".

תכתובת בין עזרן לא' וצילום של אימרות א' בקבוצת הווטסאפ  מטה הפעילים של גלבר בווטסאפ

הצילכרת קודם את זהבה אזרן? מה גרם לך לכתוב את הדברים?

א: "לא ולא התכוונתי לאיים, זה נעשה בלהט הדברים."

תגובת זהבה אזרן:

"ברצוני להדגיש שלא כפי שמנסים להראות, לא נעזרתי בחבריי במשטרת ישראל, אלא ניגשתי להתלונן בדרך רשמית כאחת האדם. אני מרגישה מאוימת מרמת ההסתה שמגיעה ממועמדת ומן המטה שלה. אם חלילה יקרה לי משהו, דמי יהיה על ידיה. אני ריחמתי על הבחור ועל אביו, והלכתי על סולחה. אבל רק איתו, לא עם ההסתה".

 

תגובת משטרת ישראל:

"ביום ו' א' אכן עוכב לחקירת משטרת ישראל ושוחרר בתנאים מגבילים עם צו הרחקה מגברת עזרן ל-15 ימים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר