הנאשמת ברצח עם בני משפחתה בעת הגעתם למלון כפי שתועדו במצלמות האבטחה

אינה כשירה: האם שהואשמה בהטבעתו למוות של בנה התינוק נשלחה לאשפוז

התינוק בן החודש נמצא מת בג'קוזי בחדר מלון מיעמי באשדוד בחול המועד פסח. בחקירתה במשטרה טענה ש"השכינה משכה את התינוק לתוך המים", ושאפשרה לבנה לטבו, כי הוא צריך להיות "מלך המשיח"

פורסם בתאריך: 27.2.19 19:42

     

 

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שלח היום את האישה שהואשמה ברצח התינוק שלה במלון מי עמי באשדוד לתקופת אשפוז של עד 25 שנה. זאת, לאחר שהגיע למסקנה כי היא איננה כשירה לעמוד לדין.

בית המשפט קבע שיש ראיות לכאורה לרצח אולם מצא שלנוכח מצבה יש לעצור את ניהול המשפט.

המשטרה וצוותי הצלה במקום האסון

על פי כתב האישום, הנאשמת ובעלה הגיעו בחול המועד פסח, 1/4/18 למלון "מיעמי" באשדוד עם שני ילדיהם כבן 7 והמנוח, תינוק בן כחודש ושבוע. יחד עם בני הזוג הגיעו בני משפחה נוספים ובהם אימה של הנאשמת. למחרת, כך נטען, לאחר השעה 12:00, מילאה הנאשמת מים באמבט הג'קוזי בחדר, ובסמוך לאחר מכן, פשטה את בגדיה ואת בגדי המנוח ונכנסה יחד עמו אל תוך הג'קוזי, כשהיא מחזיקה אותו בידיה. באותה העת ישן בעלה במיטה שבחדר. בשלב כלשהו, שחררה הנאשמת מאחיזתה את התינוק המנוח במי הג'קוזי, כשראשו של המנוח מתחת למים, והוסיפה לשבת בג'קוזי, בשעה שהמנוח טבע במים.

לאחר מכן, לפי כתב האישום, יצאה הנאשמת מהג'קוזי, כשהיא מותירה את המנוח לבדו במים. לאחר מספר דקות, חזרה הנאשמת ונכנסה לג'קוזי, כשכל העת גופו של המנוח צף במים. במהלך המעשים המתוארים, במספר הזדמנויות, נקשו בדלת החדר אימה של הנאשמת ובנה הקטין, אך הנאשמת לא פתחה את דלת החדר, ופעם אחר פעם קראה לעברם "לא עכשיו" או מילים בדומה לכך, על מנת שלא יפריעו לה במעשיה. בסמוך לאחר מכן, קראה הנאשמת לבעלה, אשר התעורר משנתו, קם מהמיטה וניגש לעבר הג'קוזי, כשבאותה עת, המנוח צף במים שבג'קוזי כשפניו כלפי מטה.

אימה של הנאשמת, שנכנסה באותה עת לחדר, הבחינה במתרחש ושלפה באופן מיידי את המנוח מהמים, כשהוא איננו נושם. אימה ובעלה של הנאשמת ניסו לבצע החייאה במנוח והזעיקו במקביל את כוחות ההצלה אל המקום.

עם הגעת כוחות ההצלה לחדר במלון, היה המנוח ללא דופק וללא נשימה, וכוחות ההצלה ביצעו במנוח ניסיונות החייאה נוספים, אשר לאחריהם, הובהל המנוח אל בית החולים "אסותא" שבאשדוד, שם נקבע מותו, כתוצאה מטביעתו במי הג'קוזי, אשר גרמה לפגיעות בריאות.

עוד קודם לכן, במהלך החקירה בתחנת משטרת אשדוד, אמרה האם ש"השכינה משכה את התינוק לתוך המים". בעדותה מסרה כי נכנסה לג'קוזי יחד עם בנה הפעוט על מנת לקלח אותו. בשלב מסוים, לדבריה, התגלתה לה השכינה ומשכה את התינוק לתוך המים. עוד ציינה כי בשלב זה עזבה את אחיזתה בו ואפשרה לבנה הפעוט לטבוע בטענה כי הוא צריך להיות "מלך המשיח" ולגדול.

 

 

 

הסנגור, עו"ד רועי בראונר: "מדובר באירוע מאוד טראגי ועצוב. האם לא הייתה אחראית למעשיה ואינה כשירה לעמוד לדין. בית המשפט הפסיק את ההליכים נגדה משום שלא ניתן לברר כיצד אירע האסון. צר לנו שהפרקליטות לא השכילה להבין זאת מהתחלה חרף העובדה שהייתה חוות דעת פסיכיאטרית בתיק עוד בטרם הוגש כתב האישום, דבר שגרם להוסיף לסבלה שלה ושל משפחתה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר